פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אדיבות של קופאית. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
השבוע ישבתי עם בעלי ו 2 ילדי בקניון בת ים ורצינו כהרגלנו להזמין בבורגר ראנ'ץ.
להפתעתי ההזמנה לקחה זמן רב מכיוון שהיו המון אנשים אך כשהגיע תורי הקופאית היתה חסרת סבלנות וממש גרמה לי להרגיש אי נוחות כששאלתי שאלות על הצעצועים שיש לילדים ועל סוגי הגדלים ומחירים . אחרי שהואילה בטובה לקחת את ההזמנה לקח זמן רב עד שהאוכל היה מוכן ורובו היה קר וללא טעם.
יש לציין שלפחות אחת לשבועיים אני וילדי אוכלים בסניף הנ"ל ואף פעם לא נתקלנו ביחס מחפיר ואוכל קר . ילדי לא אכלו את האוכל אלא רק שיחקו בצעצעים ונאלצתי לאחר מכן לקנות להם פיצה כי עדין היו רעבים.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם למשפחתי. פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה