שירות מזעזע ממרכז ההזמנות |
נושא התלונה: |
דביר סיון |
שם/כינוי: |
יום חמישי 02 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכז שירות טלפוני |
כתובת: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-2.11.06 הזמנתי ארוחת קומבינה לשלושה , דרך מרכז ההזמנות הטלפוני, בהזמנה הדגשתי שאני מעוניינת בשלוש ארוחות כפולות ובאחד ללא בצל , כשהגיעה ההזמנה הופתעתי לגלות שהראנץ' הגיע גם רגיל (כלומר לא כפול) וגם עם בצל , כשפניתי למוקד ההזמנות והסברתי את הדברים , נאמר לי בצורה מתנשאת ותוקפנית שעלי להמתין עד שיגיע שליח עם ההזמנה הנכונה , ונאמר לי שעלי להחזיר לשליח את ההזמנה הישנה , כלומר עלי להמתין עוד כ-30 דקות עד שאוכל לקבל את מה שהזמנתי , כשבקשתי לא להטריח את השליח ולזכותי בפעם הבאה שאני יזמין , נענתי בשלילה , ביקשתי שוב בתקיפות לזכות אותי על המנה שלא הזמנתי , הנציג הטלפוני ניתק לי את הטלפון בפנים,
חזרתי שוב אל שירות הלקוחות בכדי לדבר עם גורם בכיר יותר , נענתי ע"י אותו נציג , שטען שהוא לא יודע על מה אני מדברת והוא פתאום הפך להיות האחראי, לאחר ווכוח ארוך הוסבר לי שעלי להמתין לשליח שיגיע ,
השליח הגיע לאחר חצי שעה מתום השיחה ,
יצא שישבתי והמתנתי לארוחה כשעה וחצי מרגע ההזמנה, בזמן ששאר הסועדים סימו את המנה שלהם , בגלל טעות של סניף שלא מוכן לזכות אותי על הטעות שלו,
חשוב לציין שאת הרוטינה הזו אני עוברת כבר בפעם השלישית שלי עם חברת בורגראנץ' , את הלקח שלי למדתי , חברה שלא מודעת לרמת שירות בסיסית היא חברה שמקומה מחוץ לשוק הישראלי ,לעולם לא אזמין יותר מחברת בורגראנץ'
ואדאג ששאר חברי יעשו כך ,
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|