פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בלתי סביר בקבלת המשלוח+ "פיצוי" בתשלום נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול 22.01.07 הזמנתי 3 ארוחות בבורגר ראנץ'... בסיום השיחה השעה היתה 18:20.
הנציגה אמרה שתוך 40 דקות הארוחות יגיעו.
השעה 19:00 וכלום לא הגיע.
התקשרתי למוקד טיפול בהזמנות- הנציג אמר: "את צודקת, הוא באמת מאחר, הוא כבר בדרך אלייך, אוטוטו צריך להגיע. תתקשרי ברגע שיגיע המשלוח ונפצה אותך בהתאם לזמן האיחור".
המתנתי.
השעה 19:15 וכלום.
התקשרתי שוב למוקד, הנציג אמר את אותם דברים בדיוק.
יצויין שמרחק שני הסניפים מהבית שלי הוא סניף 1- 5 דק1 סניף2- 15 דק'.
בשעה 19:37 השליח הואיל בטובו להגיע.
מיותר לציין שהאוכל הגיע קר ומגעיל ונזרק.
התקשרתי למוקד כועסת מאד. אחרי המתנה מייאשת אמר הנציג "נפצה אותך ב-3 שוקופאי"...
"או קיי" אמרתי, "אני ממתינה שזה יגיע..."
והנציג אמר "לא, זה לא נשלח אלייך עכשיו. רק בהזמנה הבאה(!!!)"
ואני תהיתי, למה הנציג חושב לעצמו שאי פעם אזמין מבורגר ראנץ שוב .
הסברתי לנציג החביב שאני לא מתכוונת להזמין שום דבר לעולם והוא אמר שלא נקבל את הפיצוי.
חוצפה ממדרגה ראשונה!!!!!!!!!!
כנראה שלא הבהירו לעובדים בבורגר ראנץ מהו פיצוי.
הלקוח לא אמור לשלם על פיצוי.
הנציג עוד הוסיף אש למדורה כשציין "תצטרכי לשלם גם 8 ש"ח דמי משלוח"...
כמובן שאם הייתי משלמת במזומן לא הייתי נותנת לנציג ולו שקל אחד.
הדבר הכעיס אותי מאד וכשביקשתי לדבר עם מנהל אמר לי אחד הנציגים שהוא המנהל. (דיברתי עם ה"מנהל" שתי דקות לפני כן כשהתקשרתי בפעם הראשונה).
בושה וחרפה.


פיצוי הולם ללא תשלום פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה