פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי מבלי לספק את המוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום האמור בשעות הערב המאוחרות הזמנתי משלוח של 2 ארוחות כפולות. חשוב לציין שנציג השירות עמו דיברתי היה אדיב ומקצועי מאוד.
הנציג ציין שהמשלוח יגיע לביתי תוך 50 ד'. לאחר 55 ד' התקשרו מהסניף ונמסר כי השליח מאחר.....
מילא - איחור. מילא - אוכל קר אבל... לתדהמתי הבחנתי בכך שהארוחות לא היו כפולות כפי שביקשתי. כשהצצתי בחשבונית הבנתי שחוייבתי על ארוחות כפולות.
משמע - חוייבתי על ארוחות כפולות וקיבלתי ארוחה רגילה.
כשהתקשרתי למוקד השירות ענתה לי נציגה אנטיפטית במיוחד שציינה שבהזמנה הבאה אקבל פיצוי של 2 קינוחים. הסברתי לה שאני לא לקוח שמזמין אחת לשנה, אלא בתדירות ממש גבוהה והסברתי לה שאם תעבור על הזמנות קודמות תראה שאני לעולם לא מזמין קינוחים. הנציגה מאוד התרגזה מכך שעמדתי על שלי ואמרה שתפצה אותי בהזמנה הבאה בהמבורגר אחד קטן.
הרגשתי כאילו אני בבסטה בשוק. היא הרשתה לעצמה להתמקח עמי כאילו שאיני צודק כלל. מה גם שאם הזמנתי 2 המבורגרים כפולים, וקיבלתי 2 רגילים, מדוע שתפצה אותי רק באחד?
כשהבנתי מטון הדיבור שלה ומהיחס שלה שאני ממש מטריד אותה, הנחתי לה לנפשה. מסכנה. לא הייתי צריך להתקשר להטריד אותה.
אז מה...? חיכיתי שעה לאוכל שהגיע קר, לא ממש מה שהזמנתי וחוייבתי במחיר מלא. אז מה אומרים בפרסומת של בורגר ראנץ'?
בעצם, מה זה משנה? העיקר שאת הכסף הם קיבלו, אך אותי כלקוח הם איבדו!!!
עוגמת נפש, עלבון ופיצוי כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם והתנצלות על שירות לקוי פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה