פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כמות המזון שלא על פי התקן + יחס העובדים ללקוח+זמן המתנה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הגדול פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/5/07 נגשתי לסניף בורגר ראנץ בקניון ההגדול בפתח תקווה ושאלתי האם יש ארוחה של סלט קליפורניה כמו במקדונלד. אמרו לי שזה דומה הראו לי את גודל הסלט ואמרו שזה מגיע עם ציקן עוף (אבל לא הראו לי את גודל המנה).
אמרתי בסדר והזמנתי כי המקדונלנד היה בקומה השנייה ומי שהיה אתי היה קשה לו לעלות לקומה השנייה ואז הסכמתי לאכול בבורגר ראנץ למרות שבמקדונלנד אני תמיד מרוצה. אז קדימה לתלונה.
1. זמן המתנה היה 17 דקות , אני הזמנתי כאמור לעיל ציקן סטיק עם סלט ובן זוגי ארוחת ראנץ.
2. כשיקבלי את המנה של ארוחת הסלט , גודל מנת הסלט היתה סבירה אך העוף היה כגודל 5 ס"מ על 2 ס"מ חתוך ל 3 חלקים זה נראה לי קטן מדי לעומת המנה שמגישים במקדונלנד. נגשתי למוכרת והיא אמרה "שזה הגודל וזה הנוהלים של החברה ,ואין אפשרות לשנות"
3..היא קראה גם לאחראי משמרת והוא אמר כמעט אותו הדבר ואין מה לעשות.

חבל שלא מראים את גודל מנת הבשר לפני הארוחה וגם אם מישהו באמת רוצה להינות מהארוחה אז אפשר של משורת הדין לתת לו עוד מנת עוף כי הרי לא שילמתי 35 שקלים ולא לשבוע וכמו כן לא להינות מהארוחה.
פרטים נוספים:
מס' חשבונית 373333
מס' סועדים 2
מלצר 105 איפרגן
תאריך 6/5/07
שעה 15:59
עוגמת נפש סוג הנזק :
תצוגת מנת העוף, תמורה מלאה לכסף, שירות ויחס אדיב פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה