אי שירות, שקרים וחוסר התייחסות לתלונה. |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה23 למאי הזמנתי מהבורגר ראנץ' בסכום של 84 ש"ח בסביבות השעה 20:00. המוקדנית אמרה שהמשלוח ייקח עד 50 דקות. כשעה ועשר דקות לאחר מכן טילפנתי למוקד בשנית, המוקדן אמר שתוך 5 דקות השליח אצלי. עברו עוד 25 דקות, שוב התקשרתי, המתנתי דקות ארוכות, רק בשביל לשמוע שהיתה בעיה וכבר השליח אצלי. לאחר עוד 25 דקות (סה"כ שעתיים עד כאן), התקשרתי שוב. הפעם המוקדן התנצל ואמר שההזמנה עדיין לא יצאה!!! ביטלתי את ההזמנה. 2 דקות לאחר מכן, השליח מגיע עם ההזמנה. התקשרתי שוב למוקד, לוודא שלא יחייבו אותי, וביקשתי פיצוי. אמרו שאתקשר לגברת רונה, 03-9635019 "אחראית שירות הלקוחות" בבוקר. התקשרתי לא פחות מ4 פעמים. השארתי 2 הודעות במשיבון ו2 הודעות אצל המזכירה.
היום, התאריך 13 ליוני, לא זכיתי למענה כלשהו.
|
פיצוי הולם והתנצלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|