פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שירות, שקרים וחוסר התייחסות לתלונה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה23 למאי הזמנתי מהבורגר ראנץ' בסכום של 84 ש"ח בסביבות השעה 20:00. המוקדנית אמרה שהמשלוח ייקח עד 50 דקות. כשעה ועשר דקות לאחר מכן טילפנתי למוקד בשנית, המוקדן אמר שתוך 5 דקות השליח אצלי. עברו עוד 25 דקות, שוב התקשרתי, המתנתי דקות ארוכות, רק בשביל לשמוע שהיתה בעיה וכבר השליח אצלי. לאחר עוד 25 דקות (סה"כ שעתיים עד כאן), התקשרתי שוב. הפעם המוקדן התנצל ואמר שההזמנה עדיין לא יצאה!!! ביטלתי את ההזמנה. 2 דקות לאחר מכן, השליח מגיע עם ההזמנה. התקשרתי שוב למוקד, לוודא שלא יחייבו אותי, וביקשתי פיצוי. אמרו שאתקשר לגברת רונה, 03-9635019 "אחראית שירות הלקוחות" בבוקר. התקשרתי לא פחות מ4 פעמים. השארתי 2 הודעות במשיבון ו2 הודעות אצל המזכירה.
היום, התאריך 13 ליוני, לא זכיתי למענה כלשהו.
פיצוי הולם והתנצלות. פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה