שירות לקוחות לא מקצועי ולא אמין |
נושא התלונה: |
יום שישי 26 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שירות לקוחות ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי ספח מבצע התקף לסניף רמת אביב בלבד. דובר על המבורגר במחיר מוזל.
התקשרתי למחלקת שירות לקוחות על מנת לבצע הזמנה של 2 מנות (אחת מהן במחיר מוזל, בהתאם למבצע).
הפקידה לא ידעה על המבצע. במשך כרבע שעה היא החזיקה אותי על הקו. במהלך ההמתנה היא התנצלה מספר פעמים, שאלה כל מיני פרטים וכו'. אחרי רבע שעה היא שאלה שאלה נוספת, וכנראה בגלל שהרגישה שההמתנה הופכת להיות מוגזמת, הבטיחה לפצות אותי ולתת לי גם את המנה השניה במחיר מוזל.
בסופו של דבר היא הצליחה לאתר את המבצע, והודיעה על סכום חיוב שלא שיקף את הפיצוי המובטח.
|
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|