פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע במשלוחים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע הזמנתי take-away, נאמר לי במעמד ההזמנה עם הנציגה בטלפון שזה יקח בסביבות ה 50 דק', לא היתה לי ברירה והסכמתי.
לאחר כשעה שאני מחכה, התקשרתי למוקד לראות מה קורה, והנציגה התחילה לתרץ שהיתה בעיה עם הסניף (בני ברק) והיה להם גל גדול של משלוחים שלא יכלו לעמוד בו, ששאלתי מדוע לא הודיעו לי שיש בעיה כשראו שלא יכולים להתמודד איתה- נתקלתי באין תשובה, ביקשתי לדבר עם האחראי שגם הוא התחיל לומר שגם אם אמרו לי 50 דק'ף יש להם טווח של 10 דק' לאחר (אחרי ה50 דק') הייתי בהלם וחוץ מלהגיד לי שאמתין בסבלנות או לבטל את ההזמנה- לא היתה לו תשובה. לבסוף המשלוח הגיע אחרי שעה ו- 20, כשפתחנו את האוכל גילינו שלא מספיק שחיכינו כ"כ הרבה זמן שגם ההזמנה לא היתה נכונה- הזמנו כפול - הביאו רגיל, הזמנו ד.קולה- הביאו קולה, בקיצור הכל היה דפוק.
התקשרתי בשנית לשירות לקוחות של בורגראנץ' וביקשתי לדבר עם האחראי שדיברתי קודם, הנציגה אמרה לי שהוא לא נמצא ושאספר לה מה קרה- סיפרתי לה מה קרה ושאני דורשת פיצוי על כל מה שקרה-היא אמרה שהיא יכולה לפצות אותי בשוקו-פאי, אמרתי לה שזה לא מקובל עלי אחרי כל הבלאגן שנוצר ושאני שוב רוצה לדבר עם אחראי, היא אמרה שאין לי צורך שיותר מזה לא ניתן לעשות כלום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה