פעמיים שבהן הגעתי למקום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מגדל האופרה רחוב הירקון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי להזמין ארוחה רגילה, והם הציעו לי כארוחה רגילה את הארוחה+ היקרה יותר, למזלי שמתי לב, וביקשתי לקבל ארוחה בלי התוספת, הם המשיכו לטעון במצח נחושה שככה זה, גם כשקראו לאחראי, כלומר ממש מדיניות של הסניף.
כך היה בפעמיים שונות שהייתי במקום
|
גניבה לאור היום |
סוג הנזק : |
פיקוח של הרשת על הסניפים, ומקום ברור לפנות אליו בת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|