פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח קר ולא טעים נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/10 בשעות הערב ביצעתי הזמנה בבורגראנץ לטלפון המרכזי שלהם, נציג ההזמנות היה חביב במיוחד וההזמנה נעשתה במקצועיות מרובה ועל כך אומר חן חן, הוא עידכן אותי שההזמנה יוצאת מסניף באיזור מגורי (5 דקות הליכה מהבית שלי) ואקבל אותה עד 40 דקות מרגע ההזמנה, עברו יותר מ 40 דקות כשקיבלתי טלפון המודיע על איחור, ואחרי כעשר דקות נוספות גם קיבלתי טלפון מהשליח שביקש שאחכה לו למטה, חיכיתי למטה משהו כמו עוד 5 דקות בערך עד שהוא הגיע וגם נתתי טיפ 10 ש"ח (כזאת אני), עליתי הבייתה לאכול בנועם את ארוחתי אך הצ'יפס שקיבלתי היה קר, טבעות הבצל היו "מימיות" כאלה - תוצאה של שמירה בשקית סגורה קצת יותר זמן מהרגיל כשהם הוכנסו אליה חמות ופריכות והקולה הייתה קרה.... ממש לא נעים היה לאכול וחצי מהארוחה זרקתי לפח. לא התקשרתי אליהם להתלונן כי לא הרגשתי נעים עם זה, אבל זה השאיר לי ממש טעם רע, מה גם שאני כמעט בטוחה ששליח הבורגר צריך לעלות עד לבית הלקוח ולא לבקש ממנו לחכות לו למטה... בקיצור כמה שאהבתי לאכול ברשת הזו, מאז אני לא מזמינה משם ולא נכנסת לסניפים שלהם... נשאר לי ממש טעם מההזמנה הזו וחבל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא יודעת, תגידו לי אתם.... פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה