אי קבלת משלוח ושקרים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.12.11 הזמנתי למקום עבודתי ביחד עם חברותיי למשרד משלוח בשעה 13:44 נאמר לי בטלפון שהמשלוח יגיע בעוד 40 דק' (הכי מאוחר). כשהמשלוח לא הגיע כעבור שעה צלצלתי לסניף ושם טענו שהשליח בדרך, לאחר חצי שעה שוב התקשרתי ונאמר לי שהשליח נפל ( תירוץ הזוי) והמשלוח מתעכב ( דבר שהתברר ששקר) לאחר חצי שעה שוב התקשרתי והמוכרת בסניף ( תל אביב) גימגמה ואמרה לי לבטל את ההזמנה אם אני רוצה, הסברתי לה שאני רעבה וכבר שעתיים אני מחכה להזמנה, היא שתקה וששאלתי לשמה היא ניתקה לי את הטלפון. התקשרתי למרכז הזמנות שוב, ענתה לי עובדת בשם רותי, שהבטיחה לי שהמשלוח בדרך וכי יפצו אותי בדמי משלוח ובנוסף אני אקבל קינוח חינם, עברה עוד חצי והמשלוח עדיין לא הגיע!! דיברתי שוב עם מרכז הזמנות וביקשתי אחראי העבירו לי אחראי בשם אביב, אביב הבטיח לי כי המשלוח בדרך וכי אני לא אשלם על ההזמנה, אני כלכך רעבה ( ויש לציין שבהריון) אז הסכמתי להמתין עוד 10 דק', וכמובן ששוב ההזמנה לא הגיעה!! התקשרתי שוב לסניף ונאמר לי שוב שקר עלוב, " השליח היה בדרך אלייך קיבל דו"ח וחזר לסניף " לכן האוכל לא מגיע.מנהל הסניף טען שהוא פיטר את הלקוח. השעה 16:45 אני נכנסת לפגישה ארוכה ולא אכלתי, חוצפה, זלזול בלקוח, ושקרים ללא הפסקה, "בורגר ראנץ" נמחקה בעבורי ואדאג להעביר את המסר גם לכל העובדים איתי ( אנחנו חברה גדולה) ממש בושה, חבל על רשת ברגר קינג שמאיחוד של בורגר ראנץ' יש להם גם שם רע.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|