פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון מהמוצרים שהוזמנו נושא התלונה:
‏שבת ‏04 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הסניף שנמצא באזור איקאה ליד "הר קפה" כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני תושבת ירושלים ולקוחה קבועה של רשת "בורגר ראנץ'. ביום שבת לפני כשבוע וחצי טיילנו לנו להנאתנו באזור נתניה, בשעות הערב הרגשנו ברעב שאחז בנו והגענו למקום שאינני יודעת את שמו אבל מה שידוע לי שיש שם רצף חנויות בינהם "הר קפה", "ספגטים" וחנויות נוספות שונות. היינו כ- 3 זוגות ולאחר התייעצות החלטנו להכנס לסניף הבורגר ראנץ' הממוקם שם.
בעלי ביצע הזמנה של ארוחת צ'יקן גריל אך מעולם לא נתקלתי בתופעה כזו מבישה, כאשר בעלי נגס בלחמניה הוא הרגיש שאין כלום בפנים וכאשר הוא פתח את הלחמניה הוא ראה באמצע חתיכה די קטנה של חזה עוף וכל שאר הלחמניה נותרה ריקה אותה תופעה היתה גם לבחורה שהיתה איתנו ואף היא הזמינה את אותה הארוחה. אנחנו לא אנשים המורגלים לעשות בלגאן לכן המשכנו לאכול ולא אמרנו כלום אך הדבר שעיצבן אותי מאוד היה שלאחר הביזיון הזה הזמנו סלט תירס לקינוח הבחורה שעמדה בדלפק נתנה לי סלט תירס בקופסא שהיתה חצי ריקה בשלב זה כבר לא ראיתי לנכון לשתוק ולכן שאלתי אותה אם נראה לה הגיוני לתת סלט בכמות כזו קטנה. הבחורה התנצלה והגישה לי קופסת סלט חדשה שהיתה מלאה.
יש לציין שמכיוון שאני קונה הרבה ברשת "בורגר ראנץ'" אני מכירה את המנות ואת הכמויות המגיעות ללקוח לדוג': כאשר מזמינים ארוחת צ'יקן גריל החזה עוף הנמצא בתוך הלחמניה תואם את גודלה של הלחמניה וכנ"ל גם לגבי הסלטים הנמכרים אצלכם כקינוח.
יצאנו מהמסעדה די מאוכזבים וגם לא ממש שבעים מה שבדר"כ לא קורה לנו לאחר שאנו אוכלים בסניפי הבורגר ראנץ' המכבדים את עצמם ואת לקוחותיהם באזור ירושלים ובאזור ת"א עוד לא נתקלנו בתופעה שכזו.
מכיוון שהארוחות הנמכרות בסניפכם לא כ"כ זולות אבקש לבדוק פיצוי הולם.
תודה.
עינב חכימי
טל' 0503461950
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם ובדיקת העניין הנ"ל פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה