פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סיפוק הזמנה כראוי ואי טיפול הוגן נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-26.12.11 הזמנתי ארוחות בורגר ראנץ דרך *6575, לאחר הזמן הנקוב להגעת המשלוח הגיע השליח והשאיר את ההזמנה. לאחר שפתחתי את הזמנתי לא הגיעה הארוחת ילדים (המבורגר), הספרדי שהזמנתי היה עלוב ודל ב-שני מלפפונים חמצים, לא היה ניתן לזהות שזוהי ההזמנה של החריף, והגרוע מכל החוסר הגינות של טבעות הבצל ששילמתי 13 ש"ח עבור 10 טבעות שעוד שבהזמנה היו רק 9 טבעת. התקשרתי למוקד ומיד ביקשתי את הזמנתי, שהילדה הקטנה שלי לא אכלה המבורגר וכל הבעיות שהצגתי, הבטיחו לי לשלוח תוך 20 דקות את ההזמנה עם פיצוי ובנוסף טבעת אחת שלא היתה בפנים. השליח הגיע לאחר 50 דקות בקרוב ללא פיצוי וללא טבעת אחת שעליה שלמתי.
חברה כמ בורגר ראנץ צריכה להתבייש שהם מוליכים שולל את לקחותיהם, מרמים ומזלזלים בהזמנת הלקוחות. ביקשתי להחזיר את ההזמנה האחרונה ולקבל עבורה את כספי החלקי, אך הנציג שמעבר לקו טען : שזה לא ניתן!
אני דורשת פיצוי הולם ללא תנאי הזמנה נוספים מצידי וחזרת נציג בכיר מטעם החברה שיענה לי על אי שביעות רצוני מקבלת השרותים.
כסף וזמן סוג הנזק :
פיצוי הולם . פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה