פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על מוצר שלא הגיע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אבקש להגיש תלונה חריפה על מוקד ההזמנות של בורגראנץ

בתאריך 26/12 ביצענו הזמנה על מס' טלפון 052-8029412, ההזמנה כללה שתי ארוחות קומבינה ושוקו פאי אחד.

לאחר שהשליח הלך שמנו לב שלא הגיע שוקו פאי, יצרנו קשר עם מוקד ההזמנות והנציגה אמרה שהיא שולחת לנו שליח שיגיע תוך

50 דק' עם השוקו פאי. המתנו בסבלנות, ולא הגיע השליח. יצרנו קשר שנית עם מוקד ההזמנות, והנציגה אמרה שיוצרת קשר מידית עם הסניף ושולחת לנו שליח עם 2 שוקו פאי כפיצוי.

שוב, המתנו בסבלנות – ולא הגיע אף אחד.

יום למחרת, בתאריך 27/12 יצרנו קשר שוב עם מוקד ההזמנות, סיפרנו את המקרה, והנציגה אמרה שהיא שולחת לנו שליח עם 2 שוקו פאי – וידאתי איתה שנית והסברתי שזו

לא הפעם הראשונה שמבטיחים לי זאת, הנציגה הבטיחה שיגיע שליח בשעות הקרובות.

כמובן שלא הגיע אף אחד.

יום לאחר מכן, בתאריך 28/12 יצרתי שוב קשר עם מוקד ההזמנות, כבר עצבנית ומיואשת, ענתה לי נציגה, הסברתי את כל הסיפור (וגם טענה שיש תיעוד לגבי המקרה)

הנציגה ביקשה לשלוח לי שוקו פאי בפעם הבאה שנבצע הזמנה מבורגר ראנץ', התעצבנתי מאוד וביקשתי לדבר עם מנהל,

העבירה אותי למנהל בשם אביב, שדיבר אליי בצורה ממש לא יפה, ביקשתי פיצוי על כל הטרטורים ועוגמת הנפש, הסברתי ששילמתי על מוצר ולא קיבלתי אותו כבר שלושה ימים,

והתשובה של אביב (בהתנשאות ובתקיפות) הייתה שאקבל את הפאי בהזמנה הבאה או שאחכה 3 שעות לשליח והוא לא יכול לעשות דבר מעבר,

ציינתי שפניו שאני לא מתכוונת לבצע הזמנה נוספת ברשת שלכם עקב כל עוגמת הנפש והשירות המחפיר, ואני גם לא מוכנה לחכות 3 שעות, מכיוון שאני כבר מחכה יומיים.

כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה