פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזלזל ופוגע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד פניות הציבור של בורגר ראנץ' שלום,

שמי ענבל ואני לקוחה שלכם שנים רבות, יש לכם אוכל מעולה ומבצעים טובים.
לאחרונה רכשתי באתר יד 2 שוברים ב50% לי ולבן זוגי.
אתמול ה10.1.2012 בסביבות שעה 19:00 בערבהגעתי לסניף שלכם בירקונים וביקשתי ארוחה לעצמי ולבן זוגי וציינתי כי ברצוני לקבל את הלחמנייה משני הצדדים כמו בתחתית כיוון שבן זוגי לא אוכל שומשום.
הקופאית אמרה נחרצות ובתקיפות כי אין דבר כזה וכשביקשתי להבין למה היא אמרה לי "ככה" ואף ציינה שהיא מנהלת ולא מאשרת דבר כזה. הסברתי שהתושובה אינה מקובלת עלי, שכן בסניפים רבים אחרים לא העלו כל התנגדות לבקשה שכזו. הסברתי שאני רוצה להבין למה והיא שוב ושוב משכה בכתפה ואמרה לי "ככה זה" "כי ככה". בתור נותנת שרות שנים רבות התפלאתי על השרות המזעזע שקיבלתי. אין לי בעיה שאומרים לי "אי אפשר", אבל אני רוצה לדעת למה וזו זכותי.אם הייתה מסבירה רציונל או בודקת אם אחראי שלה, הייתי מעריכה זאת מאד. לצערי אין באפשרותי לדעת מהו שמה כי היא לא שמה תג שם כמו ביתר הסניפים שהייתי בהם,אני רק יכולה לומר שהיא הייתה בחורה בלונדינית בהירה כנראה יוצאת חבר העמים. פשוט התרגזתי מאד, ביקשתי ממנה את הקופונים ויצאתי. אני יכולה לומר בתור נותנת שרות ותיקה שאעשה כל מה שאוכל ואצא מגדרי כדי שלקוח יצא מרוצה. אני יצאתי בתחושת זלזול מהמפגש עם הקופאית/ מנהלת שלכם. המוצר שלכם הוא טוב ואתם יוצאים במבצעים נהדרים, חבל מאד שעובדים כמו הבחורה הנ"ל מקלקלים את שמכם ושתפספסו לקוחות.
בגללה, הייתי צריכה לנסוע רחוק, לבזבז מזמני ומכספי כדי שיתנו לי את מה שביקשתי בסניף אחר ובסניף אחר כמובן נתנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי. פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה