אוכל קר- פריטים חסרים - יחס קר |
נושא התלונה: |
כהן אפי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 14 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סוקולוב חולון |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלפונית 2 ארוחות בורגראנצ' + נקניקיה. השליח הגיע בדיוק (!) אחרי 50 דקות (כמובטח). לאחר שפתחתי את השקית נוכחתי לדעת שהאוכל היה קר (!!!), מעוך, ההמבורגרים יצאו מהלחמניות והרטבים שלו התפזרו, הצ'יפס היה קרררר ושרוף, הנקניקיה הייתה שחורה (!!!) והלחמניה שלה קרה וקרועה (ללא רטבים כמבוקש).
התקשרתי. אמרו לא לגעת באוכל ולא לאכול ממנו (?!?!!?) ושישלחו מנה חמה. לאחר כ-5 דקות התקשר נציג \ מנהל (לא הזדהה) ושאל מה הייתה הבעיה. עניתי שהאוכל ממש קר. ענה:"אל תאכל את האוכל, אני מקווה שלא אכלתה ממנו...!!, תחזיר את כל ההזמנה לשליח והוא יביא לך אחרת במקומה". לאחר כעשרים דקות הגיע שליח. האוכל היה חם, הצ'יפס קטן ושרוף, הנקניקיה שחורה (!!!!!), והיתה חסרה מנת צ'יפס (!). התקשרתי שוב וענה מענה אוטומטי שהסניף סגור (השעה הייתה אחרי 23:00).
"תענוג".
|
זמן |
סוג הנזק : |
משלוח מדוייק לפריטים שהוזמנו. שליחות סמוכה למועד ההזמנה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|