פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי וזמן אספקה לא סביר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז ביג קרית אתא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 16.10.2012 הזמנו בסביבות השעה 20:40 משלוח מבורגר ראנץ' מרכז ביג – קרית אתא. בשעה 21:22 התקשרו מהסניף לעדכן אותי שהמשלוח ייקח עוד שעה מרגע השיחה והאם אני מעוניין לבטל או להשאיר את ההזמנה.

ראשית, אני חושב שלא תקין להתקשר אחרי פרק זמן ענק של 40 דקות ולעדכן שלמשלוח ייקח שעה נוספת עד ההגעה (מרגע השיחה!!). התירוץ של העובד – "אין כח אדם, כשיש 10 משלוחים בשעה זה בלתי אפשרי", לא מקובל לחלוטין.

אם מתפרסם מבצע דרך האפליקציה, במספר אתרי אינטרנט על החברה להתמודד ולהיערך למצב של לחץ הזמנות. שרות מסוג זה אינו ראוי לחברה בסדר גודל שלכם ופוגע במותג.

לאחר מכן, התקשרתי בשעה 22:17 לבדוק סטטוס הגעה והנציגה ב6575* אמרה כי הוא מיד יוצא מהסניף ו5-10 דקות יגיע אלי השליח. ב22:30 התקשרתי לקבלת סטטוס נוסף כי המשלוח טרם הגיע. לאחר 2 דקות המתנה על הקו הנציגה אמרה לי כי תוך חצי שעה יגיע המשלוח לביתי!!! משמעות הדבר שנציגה שלכם שיקרה לי במצח נחושה שהשליח עומד להגיע. חוסר אמינות בנוסף לכל, זה השם שאתם רוצים לעצמכם? אם הייתי מחכה חצי שעה נוספת מדובר כבר בשעתיים ועשרים דקות. מעולם לא נתקלתי בשרות גרוע יותר!!! מעולם! כמובן שעקב עוגמת הנפש הגדולה ביטלתי מיידית את ההזמנה.

אני חושב מן הראוי לפצות על עוגמת הנפש, השרות הלקוי, העדכון המאוחר, החוסר אמינות והשקרים. לא יתכן שהבנות שלי ימתינו מעל שעתיים ולא ילכו לישון למרות שמחר יש להן גן עד שיגיע הפוטטו והשוקופאי (כמובן שלא יכולתי לאכזב ולבטל את ההזמנה כשהתקשרו מהסניף לאחר 40 דקות). תתארו לכם את גודל האכזבה של ילדתי בת ה3.5 לאחר שאמרתי לה שיש לכם תקלה במסעדה ושלא תוכלו להביא היום את האוכל ושתצטרך לאכול "מילקי" במקום. גם הפסידה שעות שינה וגם לא קיבלה את מה שהובטח לה.
פיצוי / ידיעת הציבור פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה