פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה שלא הגיעה, איומים מצד מנהל מרכז ההזמנות וחיוב ללא זיכוי שהובטח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז ההזמנות + סניף ק"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שיא כל השיאים! שלשום הזמנו בורגר ראנ'ץ דרך האפליקציה החדשה באייפון. לאחר כשעה וחצי שהאוכל לא הגיע התקשרנו ואמרו שיש בלאגן אז רצינו לבטל. המוקדנית אמרה שהיא מצטערת ושיזכו אותנו על הדמי משלוח שהם 12.5 ש״ח. הסברתי לה ששילמנו 25 ש״ח דמי משלוח כי אנחנו גרים בחור בצפון והיא בתגובה אמרה שלא יכול להיות. לאחר שבדקה והבינה כי נכון הדבר היא אמרה שהיא יכולה לזכות רק על חצי. ביקשנו לבטל את המשלוח לגמרי כי המומנטום כבר אבד ולא היה בא לנו יותר. היא אמרה שיבוטל. ביקשתי לקבל אישור על ביטול העסקה באשראי והיא אמרה שברגע שהאוכל יחזור לסניף היא תיצור איתי קשר וניתקה לי בפרצוף. התקשרתי שוב לדרוש את אישור הביטול והיא סיננה אותי. כשהתקשרתי בפעם השלישית ענה מנהל המוקד, לדבריו, איים עלי בפניה למשטרה בטענה כי אנחנו תופסים לו את הקווים!!! אתם קולטים!!! התקשרנו לשירות לקוחות והזמנות לקבל שירות ואנחנו תופסים לו את הקווים!!! הוא ניתק כמובן. התקשרנו שוב והוא אמר שהעביר את הפניה כבר למחלקה המשפטית כי בזבזנו להם המון זמן וכסף שתפסנו את הקו...חחחח...לא יאומן כי יסופר. אתה מתקשר להזמין אוכל....הם עושים טעויות ואיחורי ענק ובמקום להרגיע את הלקוח ולהתנצל על הטעות מאשימים אותך ומאיימים עליך. כמובן שכעבור יומיים היה חיוב על סך 81 ש"ח למרות שביטלנו והאוכל לא הגיע והיא התחייבה שביטלה. זיכוי כמובן אין...
זיכוי+התנצלות+פיצוי פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה