פרטי התלונה

תלונות סקאי פי סי בע"מ

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה שמעולם לא קיבלתי. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיס מסך בתאריך 29/11ו בחרתי במשלוח "שליח עד הבית שזה עולה 49 ש"ח והבטחה של הגעת המשלוח תוך 4 ימי עסקים עם ביטוח.
אחרי שעבר יותר מ 9 ימי עסקים שלחתי מייל לבטל את המשלוח כי הוא לא הגיע ולא יצרו איתי קשר להודיע שההזמנה תתעכב.
יום למחרת החנות שלחה מייל (אוטומטי) שהיא הוציאה דרך הדואר את הכרטיס שלי למרות שביטלתי את ההזמנה.עכשיו אם אבטל את המשלוח הם ירצו שאני אשלם עדיין את המשלוח וזה נראה לי כמו תרגיל שהם עשו עליי.
מיותר לציין שהמשלוח דרך הדואר זולה יותר (18 שקלים)
ואף אחד לא טרח להתקשר ולדבר על החזר כספי.
התקשרתי אל החנות כדי לבדוק מה קורה ולמה הם שולחים דרך הדואר ובחור אחד ענה לי ונשמע כאילו אין לו זמן וחשק לדבר בכלל וכששאלתי אותו מה עושים הוא אמר תסרב לקבל את ההמזנה ותשלח לי בחזרה את הכרטיס.
רק לאחר דירוג החנות בהתאם באתר מסויים הם יצרו איתי קשר להתנצל ולפצות אותי,דיברת עם המנהל שירות לקוחות שלהם שהבטיח לי פיצוי (דיסק און קיי) ושהמשלוח יגיע הכי מהר שהם יכולים ושהוא לא מבין בכלל איך המשלוח לא הגיע אליי עדיין בדואר שזה כבר מה 2.12 אמור להיות בדואר אצלי.
הוא הבטיח להתקשר אלי יום למחרת לעדכן אותי בדיוק מה קורה,כמובן שעברו מאז כבר 5 ימים ואף אחד לא התקשר,לקחתי שוב יוזמה והתקשרתי שוב ב 20/12 לבטל את ההזמנה כי כבר קניתי כרטיס מחנות אחרת,ולקבל את הכסף שלי בחזרה הם אמרו לי שהם יחזירו לי את הכסף רק לאחר שהם יקבלו את הכרטיס שלהם בחזרה,אני לא יודע מה לעשות הכרטיס שלהם בטח אבד איפה שהוא בדואר (אני לא אחראי עליו אני בכלל הזמנתי דרך שליח!!) ואני לא יודע איך לגרום להם להחזיר את הכסף שלי.
תביעה פתרון נדרש :

סקאי פי סי בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה