פרטי התלונה

תלונות סוככי השרון

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מרקיזה ואי החזרת התשלום שבוצע מראש נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏ספטמבר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 2 ראש העין כתובת:
עסקה טלפונית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 18/9/17 שילמתי בכרטיס אשראי 5550 ש"ח עבור מרקיזה,כולל פירוק והרכבה.
ב 5/12/17 החברה טענה שהמחיר שדרשה תאם למדידה הראשונה שעשו אך לא למדידה החוזרת . וביקדו עוד כ 400 ש"ח כדי שיסכימו לבצע העסקה.לבסוף אישרו מחדש העסקה בסכום המקורי.
12/12/17 מנהל החברה אמר ששוב לא בטוח שהעסקה משתלמת להם. ושנקבל אישור מ"בעל הבית" עד ליום 14/12/17 או שיוחזר כספי.
מאז לא קיבלתי תגובה מהמנהל.
התנהלות החברה לכל אורך התקופה היתה מתחמקת- עשרות פניות לא נענו. הן טלפוניות,הן במסרונים,הן במוקד השארת הודעות והן בהשארת הודעות אצל הפקידות.
מבקשת לבטל את העסקה ולקבל מלא כספי חזרה
כספי סוג הנזק :
החזר 5550 ש"ח פתרון נדרש :

סוככי השרון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה