פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות משפיל ללקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏ינואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
הגעתי לסניף גפניקה בשעה 18:30, אני ואחותי התיישבנו וחיכינו להזמין
כאשר רצינו להזמין ארוחת ילדים נאמר לנו שהיא מיועדת לילדים עד גיל 12. אחותי בת 12 ושבועיים (אמנם נראית גדולה יותר) המלצרית לא הסכימה להוציא לנו את הארוחה וכאשר האחמשית בשם שלי הגיעה אמרתי לה שאחותי בת 12 ואנו מזמינים את הארוחה הזו תמיד. לאחר מכן היא אמרה לנו מול כל שאר הלקוחות שהיא לא מאמינה לנו ואני שאלתי אותה אם היא מפקפקת בלקוח?
מאז שלי, האחמשית, לא הגיעה לשולחן שלנו והמלצרית ש״טיפלה״ בנו דאגה להתעלם מאיתנו במשך 20 דקות אף עפ שקראנו לה כל הזמן. הרגשנו כל כך מושפלות שפשוט באיזשהו שלב קמנו והלכנו.
עלבון סוג הנזק :
שקילה מחדש להעסיק את האחמשית והמלצרית שטיפלו בנו בצורה משפילה שכזו פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה