פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה של 3 שעות לאוכל שבסוף בכלל לא הגיע! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשעה 20:59 הזמנתי דרך אפליקציית תן ביס חמוצים יפנים, קומבינציית קאטאנה וקומבינצייה טבעונית.
בשעה 21:57 הגיע המשלוח. אך במקום קומבינציה טבעונית הגיעה קומבינציה צמחונית.
התקשרתי למספר שהיה רשום על הקבלה- הנציג אפילו לא התנצל, דיבר בזלזול, ואמר שאני אפנה לתן ביס. אבל על הקבלה רשום בבירור שהטעות הייתה בגפניקה שהדפיסו קומבינציה צמחונית.
בסופו של דבר ברוב טובו הוא הסכים לשלוח מנה חדשה כמובן רק בתמורה לישנה ואמר שזה יגיע תוך 40 דקות.
התקשרתי לשירות לקוחות כדי לתאר את היחס המזלזל שקיבלתי. הם הציעו פיצוי ואמרו שהם ידאגו שזה יגיע כמה שיותר מהר.
בשעה 23:20 המנה עוד לא הגיעה. התקשרתי לשירות לקוחות שוב והם אמרו לי שאין להם בכלל איך לעזור לי ואני צריכה לדבר עם תן ביס. למרות ששעה ועשרים קודם לכן הם טענו שהם יעזרו לי. התקשרתי לתן ביס- סגור!
אז חזרתי לשירות לקוחות והם אמרו שהם מצטערים וסניף הנמל יצור איתי קשר.
האיש שדיבר איתי שם- אמיר בכר- גם הוא יכול ללמוד קצת על שירותיות, אמר לי שאם אני רוצה לבטל זה דרך תן ביס- אבל סגור. ואני הרי לא יכולה לסמוך על אף אחד מגפניקה שאם אני אתקשר מחר באמת יחזירו לי את הכסף. אז אמרתי לו שיביא את המנה ויעשה את זה בזריזות- הוא אמר שהמנה כבר מוכנה ויוצאת לדרך.
ב23:57 גיליתי שהמסעדה נסגרת ב12 אז אולי כדאי שאני אבדוק שוב לפני שהם סוגרים. התקשרתי למסעדה עצמה- כי כל שאר הדברים כבר סגורים. ענה לי בחור נחמד שלמרות שהוא בכלל מהפלור בכל זאת ניסה לעזור לי ובדק במטבח אם מישהו זוכר אם יצאה מנה כזו ויש טעם שאני אמשיך לחכות, ואז אמיר בכר אמר לו שאני ביקשתי לבטל ולכן הוא לא הוציא את המנה!
סה״כ חיכיתי 3 שעות ולא קיבלתי אוכל!
ונכון לרגע זה גם שילמתי עליו!
בחיים לא נתקלתי בשירות ככ גרוע!
אני מצפה שמישהו יצור איתי קשר וידאג שאני לא אשלם על הדבר הזה! פשוט חוצפה!
כספי, עלבון. סוג הנזק :
זיכוי! ויש צורך בחתיכת פיצוי כדי שאני בכלל אחשוב על להזמין מכם שוב. פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה