פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל לא טרי, מסריח ומוגש בצורה מזעזעת נושא התלונה:
‏שבת ‏14 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני אתחיל בזאת שאני לקוחה קבועה ומזמינה מכם דיי הרבה. לפני כשנה הזמנתי מסניף גבעתיים סושי והיה שם מסמר ענק וחבל שלא עשיתי אז בלאגן, קיבלתי רק החזר כספי ופיתוח של 150 שח. ועוד אחרי זה המשכתי לאכול אצלכם. אך הפעם הסושי הגיע מתחת לכל ביקורת. הזמנתי היום בשבת סושי אבא שלי יצא משיקום ורצה סושי, הזמנתי והתחרטתי על הרגע הזה. מרגע שהשליח הגיע היה ריח נורא , פתחתי שקית הזמנתי אגאדאשי טופו ו 6 רולים. המרק של אגאדאשי מסריח כאילו עמד בשמש שבוע לפחות. ועוד טעמתי חתיכה וישר נזרק טעם דוחה ומקולקל. הסושי הוגשו בצורה מתחת לכל ביקורת, איך אתם לא מתביישים להביא צורת הגשה כזאת של סושי, לא אכפת לכם מהשם של החברה אז אין בעיה אני מבטיחה שלא אקנה יותר ואפיץ בכל רשת חברתית שלא יתקרבו אלכם. האובקדו ברולים חתוך בצורה שתופסת את כל הסושי . הוא לא בשל וכמו אבן כמובן שנזרק. הטונה על אומאמי רול לא טריה אבא שלי אכל חתיכה ואי אפשר היה ללעוס והריח נורא. חסרים דגים בחצי מהסושי ובאלה שלא חסר חתיכה של דג כל כך קטנה שזאת בושה. הסודי מתפרק ושוב הריח לא טרי. חצי נזרק ומה שלא היה ריח אכלנו כי היינו רעבים ומקווה שזה לא יעשה גרוע. אני דורשת החזר כספי על הסכום ששולם ופיצוי כספי. נראה אם מנכ"ל החברה היה אוכל את הסושי הזה והיה נותן לילדים שלא לאכול מהם.. ובמקביל מפרסמת את זה בפייסבוק , כנראה שעובדים שם עובדים שלא יודעים את העבודה אם מכיניסים ולא מתביישים להגיש סושי בצורה כזו.
כספי סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה