פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות משפיל ומבייש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סינמה סיטי ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/8/16 בשעות הערב הזמנתי טייק אווי מסניף סינמה סיטי
כאשר הגעתי למקום הייתי עם שלושת בנותי בנות העשרה ושאלתי בנימוס אם יש אפשרות לשבת,
המארחת היתה אדיבה מאוד והציעה לי לשבת בשולחן בחוץ,
לאחר זמן מה ביקשתי להזמין שתייה מהמלצרית ולצערי קיבלתי נזיפה חמורה עם יחס משפיל ליד בנותי מדוע התיישבתי בשולחן,
הסברתי בצורה יפה שהמארחת הושיבה אותנו בשולחן ולא התיישבתי עפ דעת עצמי.
המלצרית כעסה מאוד והשתוללה במסעדה וכעסה על המארחת והתחילה לריב איתה ממש מול כל הלקוחות.
אמרתי למלצרית שאני לא מכירה את החוקים ובמידה ולא היה ניתן לא הייתי מתיישבת.
זה היה מאוד מביך ומבייש הרגשתי מושפלת מאוד באותו רגע רציתי ממש לברוח החוצה.
שמות המלצריות שי דביר ואלונה
עלבון סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה