פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנה חסרה, מנה חמה שהגיע קרה ושירות מזלזל נושא התלונה:
בנימין איתי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, היום בשישי בצהריים 7.10.16 החלטנו אני ואישתי לאכול ארוחת שישי "ג'פאניקה" במקום אצל אמא כמיטב המסורת, בשעה 19:35 ביצענו הזמנה של 2 מנות עיקריות ועוד 2 מנות סושי. השליח הגיע בשעה 20:50 עם האוכל, אבל מה? היה חסר מנה עיקרית שעולה 49 ₪, ומנה חמה נוספת שהגיעה קרה. אבל כמובן שאת מלוא החשבון לקחתם 161 ₪ עוד טיפ של 10 ₪ לשליח ושהתקשרנו לשירות לקוחות לבקש שתגיע המנה החסרה (כי כולנו בני אדם וקורה, שכחתם, לא שמתם לב) אדון נדב משירות הלקוחות אומר שהסניף סגור (אגב השליח אמר שזה הגיע מסניף קרית אתא, קרוב אלינו לביאליק) ולכן לא יכולים לדאוג שתגיע המנה, וברוב חוצפתו הוא הציע שנחזיר את המנות כי "הלקוח מעוצבן" ויזכו אותנו. למעלה מ10 שנים שאנחנו לקוחות הג'פאניקה קרוב ל50 אלף ₪ הוצאנו על הרשת המחורבנת שלכם בכל השנים הללו מכיוון שאנחנו לקוחות קבועים, ואתם כל כך חסרי בושה! אז כאן כמובן זה לא ייגמר, זה יגיע הכי רחוק שאפשר. "תודה לכם" ג'פאניקה,סניף קרית אתא במיוחד. נעבור לג'ירף, אנו, קרובינו המשפחה והחברים הקרובים. #עוד_לקוח_מאוכזב

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה