פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סושי מפורק , רטבים לא הגיעו כלל , ויחס משפיל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך בן גוריון 73, בת ים כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמננו סושי ואגרול מסניף בת ים . לאחר שהשליח הלך ראינו שלא הגיעו רטבים כלל, ו2 מנות הסושי מפורקות ונראות לא טריות . התקשרנו לסניף והנציגה לא הסכימה לבטל את ההזמנה ולזכות עד שהשליח יאסוף את המנה.
הצענו לצלם ולשלוח וביקשנו שהשליח יגיע עם הזיכוי ויקבל את המנה במלואה , אך היא לא הסכימה . ביקשנו אחראי ולקח זמן רב עד שהיא הסכימה, והעבירה אותנו להוד . שנהג בנו באותו אופן . ביחס מזלזל .
ושוב טען שחייב לראות את המנה(לא האמין לנו). ועדיין ביקש לראות את המנה . ולא התייחס לזה שקלקל את הארוחה המשפחתית ואת החוויה .
וגרם לעוגמת נפש . לבסוף הסכים לפצות על חלק מההזמנה לאחר ויכוחים רבים תמורת זה שיראה אותה בסניף לאחר שיגיע השליח.
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
פיצוי. פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה