סושי מפורק , רטבים לא הגיעו כלל , ויחס משפיל |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 נובמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך בן גוריון 73, בת ים |
כתובת: |
בת ים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמננו סושי ואגרול מסניף בת ים . לאחר שהשליח הלך ראינו שלא הגיעו רטבים כלל, ו2 מנות הסושי מפורקות ונראות לא טריות . התקשרנו לסניף והנציגה לא הסכימה לבטל את ההזמנה ולזכות עד שהשליח יאסוף את המנה.
הצענו לצלם ולשלוח וביקשנו שהשליח יגיע עם הזיכוי ויקבל את המנה במלואה , אך היא לא הסכימה . ביקשנו אחראי ולקח זמן רב עד שהיא הסכימה, והעבירה אותנו להוד . שנהג בנו באותו אופן . ביחס מזלזל .
ושוב טען שחייב לראות את המנה(לא האמין לנו). ועדיין ביקש לראות את המנה . ולא התייחס לזה שקלקל את הארוחה המשפחתית ואת החוויה .
וגרם לעוגמת נפש . לבסוף הסכים לפצות על חלק מההזמנה לאחר ויכוחים רבים תמורת זה שיראה אותה בסניף לאחר שיגיע השליח.
|
בזבוז זמן, עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|