פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואוכל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ילדי טהרן,מתחם סינמה סיטי ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ביצענו הזמנת משלוח מהסניף בשעה 22:40 בסך כולל של 490 ש"ח. תחילה המשלוח איחר מעבר ל90 דקות אליהם התחייבו (שעה וחצי לא מספיק?). אחר כך גילינו כי האוכל הגיע כולו קר,ללא סויה או וואסבי כלל. מנת הסלט שהוזמנה ללא בצל(הודגש מספר פעמים במעמד ההזמנה) כמובן הגיע עם בצל והסנדוויץ סושי המטוגן הגיע כל כך ספוג בשמן שלא ניתן היה לאכול אותו. אוסיף כי ניסינו ליצור קשר עם המסעדה ללא הרף על מנת לבדוק איפה ההזמנה שלנו לאור האיחור אך ללא הועיל מפאת אי מענה מעל לחצי שעה. לאחר מכן הצלחנו ליצור קשר עם מנהלת המשמרת שירלי דרך השליח אשר הבטיחה כי מנהל הסניף יחזור אלינו אולם טרם קיבלנו שיחה ממנו עד היום ואני בספק שנקבל. סה"כ מעל 500 ש"ח כולל טיפ לשליח שילמנו על ארוחה קרה, לא טעימה , עם חוסרים ואי התאמה להזמנה המקורית. מעל הכל היחס או יותר נכון החוסר יחס כיוון שלא ניתן להשיג טלפונית את הסניף אלא רק דרך מרכזית שלא עונים בה אף פעם. ממליץ להחרים את הסניף/רשת. לא מתקבל על הדעת כי שילמנו ממיטב כספנו ולא מעט על מוצר לקוי, חסר ומבחינת הסניף/רשת עולם כמנהגו נוהג.

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה