פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בהזמנה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קרית אתא- מתחם ביג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05/1/2017 בוצעה הזמנה לביתי מרשת ג'פניקה
הזמנתי מס' מאכלים בהזמנה וכשהגיעה ההזמנה התווסף עוד רול של סושי שמכיל בתוכו שרימפס
כשאני גיליתי את זה זה היה מאוחר מידי , בפעם הראשונה שטעמתי את זה הרגיש לי משהו לא תקין במהלך האכילה של הסושי
וכשקראתי מה כתוב על האריזה ראיתי שכתוב שרימפס
כמובן שלא הזמנתי שרימפס
איני אוכלת פירות ים ,
הנני שומרת כשרות, לא אוכלת לא כשר כגון פירות ים או שילוב בין בשר לחלב אך במקרה כזה עדיין לא נתקלתי
התקשרתי להתלונן בפני החברה ונאמר לי שזוהי חברה לא כשרה ועליי להתמודד עם המקרה שקרה (שוחחתי עם נציגה בשם עדן בשירות לקוחות)
היא עוד אמרה לי " את לא צריכה להתלונן להפך,קיבלת עוד רול מתנה" היא כנראה לא הבינה שמבחינתי זו ממש לא מתנה
על הספק הקטן אם הייתי רגישה לאחד מהמרכיבים שהכילו ברול הנוסף שלא הוזמן כלל וכלל!!!! איני אוכלת שרימפס זה החטיא אותי ואת בעלי וגרם לנו לעוגמת נפש רבה
כל מהלך הסוף שבוע הרגשתי נורא ורציתי להקיא את אשר אכלתי
מבחינת החברה ג'פניקה אינה מוכנה לשאת באחריות שכן זה ביזיון ומחדל !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם מטעם החברה פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה