|
|
|
|
|
|
קבלת מנה לא סבירה ושירות טלפוני |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 דצמבר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן |
כתובת: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קיהלתי משלוח מהמסעדה סביב השעה 8 בערב.
הזמנתי מנה בשרית(טוריקצ'ו שזהו בעצם שניצל בציפוי פנקו). המנה מגיעה עם אורז וסלט חסה.
כשפתחתי את הסלט - החסה הייתה בצבע צהוב ורקובה. התקשרתי להתלונן והובטח לי זיכוי בשווי הסלט (10 שח מסך 46 שח שווי המנה). את הבשר עצמו לא פתחתי מסיבה כי תיכננתי לקחת אותו לעבודה ובינתיים אכלתי מהמנות אחרות שהוזמנו. בשעה 22:30 פתחתי את המנה הבשרית וכשחתכתי את הבשר ראיתי בשר חי ודם. התקשרתי לשירות, אך הדבר היחיד שהוצע לי זה להמתין לשליח עד שעה המתנה על מנת להחזיר לו את המנה!!!!
בטענה שעברו 3 שעות מקבלת המשלוח וזה יכול להיות מצב סביר למנה לאחר זמן שכזה. הבחורה שענתה הציגה את עצמה בתור מנהלת לאחר בקשתי לשיחת מנהל והייתה ממש חצופה. היא באמת ציפתה שאני אמתין שעה עד שהשליח יגיע על מנת לראות את המנה.
אני מבקשת פיצוי על המנה שנזרקה לפח ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי מהסיפור הזה.
המנה הייתה ממש דוחה.
תודה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|