פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע- אי עמידה בזמני משלוחים, מניעת הזמנות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שד' מוריה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי דורית ועד היום הייתי לק' נאמנה של המסעדה ולא ברור לי למה.
לרוב אני מזמינה כפעמיים בשבוע משלוחים מהמסעדה ואף מבקרים בה.
בהזמנה הטלפונית מתחייבים לעמוד בטווח של כ-50 דק' אך חשוב לי לציין שבכל הפעמים האחרונות בה הזמנתי לקח למשלוח להגיע יותר משעה!
בכל פעם שבה התלוננתי קיבלתי התיחסות ולעתים פיצוי.
בשבוע שעבר לאחר איחור נוסף כלו כל קיציי והתקשרתי לבטל את ההזמנה לאחר שהשליח איחר כהרגלו והגיע לאחר כשעה.סירבתי לקבל את המשלוח והשליח החזיר את המשלוח למסעדה
התשובה שקיבלתי מאחראי משמרת לגבי ביטול העסקה היה פוגעת ומזלזלת. האחראי התווכח איתי על כך שאני קטונונת וסירב לתת לי אישור כי העסקה בוטלה.
לבסוף העסקה בוטלה ולמרות זאת החלטתי לתת שוב הזדמנות למסעדה.
היום התקשרתי למסעדה לביצוע הזמנה ונדהמתי לגלות שבמערכת הוכנסה הוראה שלא לספק לי משלוח , כששאלתי את המארחת אמרה לי כילא יכולה לספק לי תשובה אך ברור לי שהערה זו הוכנסה בעקבות ביטול העסקה.
הזדעזתי מאוד ונפגעתי מאוד מההתייחסות, אני מתכוונת לתבוע על אפלייה ועוגמת נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה