|
|
|
|
|
|
הזמנה שגויה ושירות לא הולם |
נושא התלונה: |
יום רביעי 26 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון, סינמה סיטי |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-26/10 בסביבות 19:00הגעתי למסעדת גפניקה עם חברה כדי להנות מארוחת ערב. ביקשתי פאד-תאי עם טופו ובדגש בלי נטיפי ביצה כיוון שאני טבעונית ולא אוכלת ביצים בכלל. לאוכל לקחת זמן רב עד שהגיע ולאחר שהתחלתי לאכול הזדעזעתי לראות שיש שם ביצים, על אף שביקשתי בפירוש בלי. אמרתי זאת למלצרית והיא לקחת את המנה ושאלה אם להחליף אותה ובשלב זה כבר ויתרתי. לאחר מכאן ביקשנו לקחת סושי הביתה - חברה שלי הזמינה מנה עם דגים ואני מנה בלי - והמלצרית שמה לנו את 2 המנות באריזה אחת וכאשר הסברתי לה שזה לא בסדר שארזו ביחד 2 מנות שונות היא צעקה עליי ואמרה שתקרא לאחראי. האחראי משמרת הגיע ואחרי שהסברתי לו אמר שיפריד בין המנות. בסופו של דבר גם על ההזמנה לבית ויתרתי וזה בגלל היחס הזוועתי שקיבלתי. לא נתקלתי במסעדה בה האחראי משמרת לא מטריח את עצמו לבוא ולהתנצל על טעות כזו (שכן אם הייתי אלרגית לביצים הטעות הזו הייתה יכולה להסתיים הרבה יותר גרוע) ובטח שאפילו לא נותנים פיצוי קטן ולו רק בשביל ההרגשה הטובה. עד עכשיו הייתי אוכלת הרבה בסניפי גפניקה ואף פעם לא נתקלתי ביחס כזה. טעויות יכולות לקרות בהזמנות אוכל אבל במקרה כזה אני מצפה לפחות ליחס ראוי מהאחראי משמרת ולא התעלמות מוחלטת. השירות היה מתחת לכל ביקורת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|