פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07/11/11 בשעות הערב ישבנו אני, בן זוגי ועוד שלוש מחברותיי במסעדה האמורה מעלה בסניף בת ים.
בניגוד לפעמים הקודמות שבהן ישבתי במסעדה זו (נכון יהיה לציין כי אני ובן זוגי פוקדים את המקום לעיתים דחופות מאז ייסוד הסניף) לא נתקלנו ביחס מחפיר שכזה. שירתה אותנו מלצרית בשם נדיה .ט.
כמה דקות לאחר שההזמנה בוצעה החלה השתייה להגיע, פרט לשתייה של אחת הבנות במשך שלוש פעמים תזכרנו אותה לגבי השתייה והיא בכל זאת הגיעה באיחור רב, כך גם לגבי הסויה אשר ביקשנו כבר בעת ביצוע ההזמנה.
בנוסף, אנו רגילים שבסניף זה שואלים האם נהיה מעוניינים ברטבים, ג'ינג'ר וואסבי, אך נדיה לא שאלה זאת וכאשר ביקשתי ממנה אז היא טענה בטון דיבור תוקפני כי היא עדיין לא הגישה את אוכל.
בסופה של הארוחה היא שאלה אותנו האם נהיה מעוניינים בקינוח בצורה מאוד תוקפנית.
כאשר החשבון שולם, העודף לא הוחזר אלינו, אך בחרנו לשתוק כדי לא ליצור מצב מביך.
לסיכום אומר כי השירות של נדיה היא מאוד מפתיע. כולנו בשולחן הרגשנו מותקפים והאוירה הייתה מאוד לא נעימה.
חבל לי לומר זאת אני אני בטוחה שלסניף הזה כבר לא אחזור. יש עוד המון אלטרנטיבות באיזור...
עלבון סוג הנזק :
נתון לשיקול דעתו של מנהל הסניף פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה