פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומבזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
מרכז הזמנות סניף חברה:
תיאור הבעיה:




שלום רב

ראשית לפני קריאת המייל ממליץ להיכנס לכרטיס הלקוח שלי על-מנת להבין כמה אכזבתו של לקוח נאמן גבוהה במקרה הנ"ל.

היחס שאני זוכה לו בתקופה האחרונה פשוט מבזה!

זה התחיל מכך שלפני כשבועיים הזמנו ארוחה שהגיע לאחר קרוב לשעתיים, והרטבים כולם נשכחו...

המשיך בפיצוי עלוב של מנה ראשונה שכאשר ביקשנו לממשו אתמול, הסבירה נציגת ההזמנות בחוסר סבלנות וזלזול בלתי נסבל כי מתוך כלל המנות הראשונות רק

3 מנות הן בגדר הפיצוי (הזולות ביתר, מיותר לציין) הרטבים שהגיעו באותה הזמנה שעל חלקם גם אתם גובים כסף (!!) היו כמעט

ריקים לחלוטין והחמוצים היפנים שעליהם שילמנו בקושי מולאו עד שלושת רבעי הקופסא.

גם הפיצוי העלוב, המזלזל והכול-כך לא שירותי, גם הרטבים (שכאמור על חלקם שילמתי) וגם החמוצים היפניים היו פשוט בושה וחרפה

עכשיו, תסכמו את כל מה שעליו הלנתי ותבינו שהלקוח בצד השני ממש מרגיש שמנסים לתת לו בתמורה לכספו את המינימום האפשרי... ממש ככה

בעקבות חמדנות וקמצנות חסרת בינה הפסדתם לקוח מסור ונאמן (ולא רק אותי) כי אני ברשת ג'פניקה לא אזמין יותר ואדאג שגם חבריי הרבים במדיות החברתיות השונות ינהגו כמוני- באחריות!

פשוט בושה וחרפה.



נא התייחסותכם



נעמה סלמן
054-7078558

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה