פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה צרכנית נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במספר פעמים בהם סעדנו במקום נטען ע"י המלצר המגיש וכן ע"י אחראי משמרת כי אזל להם האבוקדו מהמלאי.
אין בכוונתי לקנטר, אך לא יתכן שאבוקדו מופיע כמעט בכל המנות כמרכיב ,ואינו קיים באופן שיטתי.
מדובר להערכתי בניסיון לחסוך עלויות על חשבון הצרכן ולתת לו תחליף זול יותר, כמובן שלא עלה בדעתם להוזיל את המנות או לפצות את הלקוח, יתרה מכך בשיחת טלפון עם המנהל- שי , הוא טען " כי אין ברשת אבוקדו ואין לו שום עניין לפצות את הלקוח"
מבקש לציין לעומת זאת את מסעדת הרשת בפארק המדע ברחובות שם מעולם לא היה חסר אבוקדו...
עוגמת נפש סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה