פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח מג'אפניקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
הברזל 32 רמת החייל ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי עינת ואמש הזמנתי מג'אפניקה משלוח לביתי. נאמר לי כי עד 50 דקות יגיע האוכל. אחרי שעה שראיתי שמשלוח לא מגיע, התקשרתי לג'אפניקה ושוחחתי עם שקד ודניאל שאמרו לי שהשליח בדרך ושברגע שמגיע שאתקשר ויפצו אותי. ביצעתי את ההזמנה בשעה:9:00, השליח הגיע בשעה 22:25. לא רק שאיחר, לא קיבלנו שום דבר ממה שהזמנו: ירקות בסושי - לא מה שהזמנו, לא הגיעו רטבים והטונה הייתה יבשה ולא טרייה. שהתקשרתי לבקש את הפיצוי שמגיע לי על האיחור ועל הטעויות בהזמנה נאמר לי כי אם אזמין פעם הבאה מחכה לי פיצוי של רול או קינוח. הסברתי למנהל (עומר) שאין לי שום סיבה וכוונה להזמין בעתיד מאחר ולא הייתי מרוצה וביקשתי את הפיצוי באותו ערב. אני חושבת שזאת חוצפה לאחר כ"כ בהזמנה, להגיע עם הזמנה שגויה לחלוטין ולתת לי את הפיצוי רק במידה ואזמין שוב. אנחנו אוהבים את האובל של ג'אפניקה אבל בטוח שלא אזמין מהם יותר אם ההתייחסות הלא שירותית הזו. אני אודה לכם אם תטפלו בנושא בשבילי כי זה פשוט לא הוגן!
מודה מראש, עינת
עוגמת נפש סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה