פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של סניף ג׳פניקה נתניה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה קבועה של סניף ג׳פניקה בנתניה. הנוהגת להזמין מהסניף, הן על ידי שירות המשלוחים והן בהגעה למסעדה, חדשות לבקרים. היום יצרתי עימם קשר להזמנת משלוח, בחלוף כ5 דקות מתום השיחה עימם התקשרתי לשנות את ההזמנה, כך שאחד הרולים שהזמנתי יהיה 4 יחידות ולא 8, ואולם, נתקלתי באטימות מצד מוקד ההזמנות שטענו כי לא ניתן לשנות הזמנה. למיותר לציין, כי באם הייתי מעוניינת להזמין רול נוסף או לחילופין להזמין כל מנה נוספת, לא הייתה כל בעיה.... רמת שירות שכזו ,ללקוחה וותיקה שנוהגת לפקוד את הסניף לפחות פעמיים בשבוע, מביישת את הסניף ומאכזבת מאוד!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה