שירות גרוע של סניף ג׳פניקה נתניה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה קבועה של סניף ג׳פניקה בנתניה. הנוהגת להזמין מהסניף, הן על ידי שירות המשלוחים והן בהגעה למסעדה, חדשות לבקרים. היום יצרתי עימם קשר להזמנת משלוח, בחלוף כ5 דקות מתום השיחה עימם התקשרתי לשנות את ההזמנה, כך שאחד הרולים שהזמנתי יהיה 4 יחידות ולא 8, ואולם, נתקלתי באטימות מצד מוקד ההזמנות שטענו כי לא ניתן לשנות הזמנה. למיותר לציין, כי באם הייתי מעוניינת להזמין רול נוסף או לחילופין להזמין כל מנה נוספת, לא הייתה כל בעיה.... רמת שירות שכזו ,ללקוחה וותיקה שנוהגת לפקוד את הסניף לפחות פעמיים בשבוע, מביישת את הסניף ומאכזבת מאוד!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|