פרטי התלונה

תלונות קפה קפה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: מנות מביישות וסלט ממולא בחול. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ה' באייר 10 תל אביב 62093 כתובת:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול 26/10/13, אני וחברתי ישבנו בשעות הערב בסניף "קפה קפה" שבקניון איילון.
לאחר המתנה ממושכת של כחצי שעה, הגיעו המנות שהזמנו - טוסט וסלט.
הטוסט היה קר מאוד והלחם שהגיע עם הסלט היה קר ויבש, אז ביקשנו לחמם את הטוסט ולהחליף את הלחם.
הטוסט חומם והגיע רטוב ומעוך, הלחם חומם אך עדיין היה יבש, השיא הגיע כשלקחתי ביס מהסלט ולעסתי גוש חול גדול.
ביקשתי לקרוא למנהלת הסניף וכשזאת הגיעה ביטלנו את ההזמנה ויצאנו מהמסעדה .
אציין שבעקבות מקרה זה לא אכלנו ארוחת ערב מאחר ומיהרנו לסרט שהתחיל בשעה 22:00,
וכבר לא נותר לנו זמן לשבת במקום אחר .
מפחיד לחשוב שאין אצלכם במטבח עובדים שיודעים להבחין מתי אוכל אינו ראוי להגשה .

אני מצפה מכם להתייחס בכובד ראש לנושא ולהבין איך קורה דבר כזה ברשת גדולה ומכובדת כשלכם .

הנושא לא יושקט עד שלא אקבל תשובות מספקות .
פתרון מידי, ימנע נזקים רבים כפרסום שלילי ותביעה משפטית .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קפה קפה שירות לקוחות

, תגובה:
נטע לוי, מנהלת תחום איכות השירות קפהקפה שם ותפקיד:
שלום ותודה על הפנייה.
הלקוחה פנתה ישירות לרשת והנושא טופל באופן מעמיק.
הדס מנהלת הסניף דיברה עם הלקוחה ולאחר מכן גם מנהל האזור שוחח עמה והתנצל על המקרה.
נשלח ללקוחה שובר הזמנה לחוויה מתקנת בסניף.
בברכה,
נטע לוי,
מנהלת תחום איכות השירות, קפהקפה.
תגובה:
הנושא טופל באופן מעמיק והופקו הלקחים.
נשלח ללקוחה שובר הזמנה לחוויה מתקנת בסניף.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה