|
|
|
|
|
|
ג'וק בתוך האוכל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 ספטמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ה' באייר 10 תל אביב 62093 |
כתובת: |
גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי מנה "ארוחת בוקר בקטנה" ובתוך הכריך מצאתי ג'וק גדול. כאשר פניתי לאחראי משמרת, הוא רק לקח לי את הכריך וכבור רבע שעה הביא לי כריך אחר. אף אחד לא התנצל ואחראי משמרת אחרי שלקח את הכריך לבישול אותו מחדש לא יצא יותר החוצה ושלח במקומו מלצר.
הייתי מצפה לקבל התנצלות, הסבר אי ךהדבר כזה קורה ושובר לביקור חוזר על מנת לתקן את החוויה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קפה קפה שירות לקוחות
, תגובה:
|
לימור, מנהלת שירות הלקוחות |
שם ותפקיד: |
אירינה שלום,
קיבלנו את פנייתך באתר החברה.
צר לי על החוויה חווית
הפניה תטופל ומנהל אזור מטעמנו יחזור אליך. |
תגובה: |
הפניה תטופל מיידית |
פתרון: |
|
|
|