פרטי התלונה

תלונות קפה קפה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'וק בתוך האוכל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ה' באייר 10 תל אביב 62093 כתובת:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מנה "ארוחת בוקר בקטנה" ובתוך הכריך מצאתי ג'וק גדול. כאשר פניתי לאחראי משמרת, הוא רק לקח לי את הכריך וכבור רבע שעה הביא לי כריך אחר. אף אחד לא התנצל ואחראי משמרת אחרי שלקח את הכריך לבישול אותו מחדש לא יצא יותר החוצה ושלח במקומו מלצר.
הייתי מצפה לקבל התנצלות, הסבר אי ךהדבר כזה קורה ושובר לביקור חוזר על מנת לתקן את החוויה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

קפה קפה שירות לקוחות

, תגובה:
לימור, מנהלת שירות הלקוחות שם ותפקיד:
אירינה שלום,
קיבלנו את פנייתך באתר החברה.
צר לי על החוויה חווית
הפניה תטופל ומנהל אזור מטעמנו יחזור אליך.
תגובה:
הפניה תטופל מיידית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה