פרטי התלונה

תלונות קפה קפה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מביש ומבזה - קפה קפה , סניף ראש"צ (א.ת ישן) נושא התלונה:
‏שבת ‏12 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון, משה בקר 13, א.ת. ישן כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אשמח לשתף ולספר על התנהלות מבזה של רשת "קפה קפה" - סניף ראשל"צ , א.ת ישן .
לפני כשלושה שבועות , בתאריך ה- , 12.12.2009 , שבת אחה"צ , ישבתי בבית הקפה עם שתיים מחברותיי לספסל הלימודים בקפה המדובר.
נפגשנו למטרת העלאת וציון קווים מנחים לעבודה אותה התבקשנו להגיש במסגרת לימודי התואר השני אליו אנו לומדות.
כנגזר מכך, על השולחן היו פרוסים מאמרים רבים, קלסרים , וכן שני מחשבים ניידים ומכשירי סלולאר.
מה רע גורלנו ואת שלוש כוסות השוקו שהזמנו הצליח המלצר לשפוך בצורה כזו שדבר מבין המונחים על השולחן - לא ניצל.
לצערי הרב , המחשב הנייד והטלפון הסלולארי שברשותי נרטבו , ניזוקו ויצאו מכלל שימוש.
המלצר , שהיה מקסים ושירותי - אגב , התנצל אינספור פעמים , סייע לנו בניקיון הציוד והשולחן, הציע להעביר אותנו מקום ושאל כיצד יוכל לפצותנו.
הטלפון הנייד יצא מכלל שימוש כבר באותו הערב ואילו הנזק שנגרם למחשב הנייד נתגלה לי רק באותו הלילה כשכבר יצאתי מבית הקפה.
שני לחצנים וחיבור ה-USB התקלקלו.
למחרת, התקשרתי לקפה ע"מ לדרוש את השתתפותם המלאה בתיקון המחשב הנייד ואם יעלה הצורך גם מכשיר הסלולארי (שרשום ע"ש החברה בה אני עובדת ואין מדובר במכשיר פרטי שלי ) . לאחר דין ודברים עם האחמ"ש שהיה במסעדה הופניתי לאורן האחמ"ש שנכח באותה השבת .
מובן שזכר אותי ולאחר שיחה קצרה מסר כי אני יכולה לשלוח את המחשב לתיקון ולהעביר אליהם את החשבונית. לאחר כחצי שעה זכיתי לטלפון נוסף מהאדון הצעיר שביקש שאעביר אליו את המחשב והם כבר ישלחו אותו לתיקון. מובן שהבעתי הסתייגות מכך שהמחשב יישלח לתיקון אצל טכנאי/מעבדה עלומי שם אך לבסוף התגמשתי והתרצתי לא לפני שביקשתי שיעדכן אותי בטרם המסירה לאן מגיע המחשב !!! עד היום , לא זכיתי לגלות היכן "תקוע" המחשב הנייד שלי . מאז עברו עשרה ימים שלמים בהם סוננתי ע"י אורן האחמ"ש וזכיתי לשמוע את קולו רק כשהתקשרתי ממספר חסום / לא מזוהה ולא מהנייד הפרטי שלי (שתוקן , אגב ללא השתתפות כספית) . לדברי אורן הוא עדיין לא יודע מתי יחזור המחשב הנייד שלי , "מתישהו בתחילת השבוע " כשעניתי שתשובה זו אינה מקובלת בעיניי ענה שאם כך אין טעם להמשיך בשיחה וניתק לי את הטלפון בפנים !!!!
מכעיס ומקומם אותי היחס והזלזול בלקוח יותר מאשר העובדה שהלפטופ הפרטי שלי , זה שמשמש אותי בלימודיי ועבודתי עדיין לא שב לחיקי .
בשוק רווי וצפוף כמו ענף המסעדנות , ששירות הוא שם המשחק , נראה כי עבור "קפה קפה" שירות היא מילה גסה !
אורן ממשיך להתעלם מהפצרותיי ותחנוניי להשיב לי את המחשב . לאחר התייעצות ובדיקה מול אנשי מקצוע הוסבר לי כי מדובר בתיקון שעתיד לקחת חצי שעה גג. ועדיין , טרם זכיתי לעדכון או ליחס הולם מהקפה והנהלתו.
אשמח לעזרתך בעניין .
"קפה קפה"
כתובת: ראשון לציון, משה בקר 13, א.ת. ישן
טלפון: 03-9670000
אורן מנהל המשמרת האדיב : 054-9911993

תודה ושבוע טוב,
לימור כהן
[email protected]
054-3098126

נ.ב מה רבה האירוניה .. התשלום על שלוש כוסות השוקו לא נשכח ונגבה מאיתנו במקום.
עלבון וכספי סוג הנזק :

קפה קפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה