פרטי התלונה

תלונות קפה קפה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שרות ויחס משפילים ולוקים בחסר. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נמל תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
תלונתי נובעת מהיחס המזלזל והמשפיל אותו חווינו בסניף הרשת בנמל תל-אביב בתאריך 24/4/2010 ,
זה החל כשביקשנו לקבל מקום ישיבה בקשתנו טופלה רק לאחר המתנה של 10 דקות ללא סיבה שנראתה מוצדקת.לאחר שהופננו לשולחן פנוי אך לא נקי והמתנו כ 15 דקות עד לפינויי השולחן .
השרות הלוקה בחסר המשיך גם שרצינו לבצע הזמנה.הדבר לקח עוד כרבע שעה עד שמלצר הואיל בטובו להיענות לפניותינו. מרגע לקיחת ההזמנה ועד הגעתה לשולחננו חלפו עוד 35 דקות בהם הוגשו לנו שתייה אבל לא השתייה שהוזמנה (הוזמן לימונענע וסופק לימונדה.לאחר פנייתנו למארחת הכוס נלקחה והוחזרה שוב אבל עם עלי נענע גדולים ולא אסטטיים למראה). לאחר מספר דקות הואיל אחד המלצרים להחליף את המשקה.למותר לציין שגם החביתות שהוזמנו בארוחת הבוקר היו לא מטוגנות כראוי והיוו טעם רע נוסף לאירועים שקדמו.
לאחר סיום הארוחה ביקשנו להזמין קפה לסיום.כנראה בקשתנו הייתה מוגזמת שכן לקח 20 דקות עד שהמארחת בסניף "התחננה" לפני מלצר שיועיל לקבל הזמנה משולחננו.
ברגע זה בקשנו מן אחראית משמרת לשוחח עם מנהל הסניף .
עברו עוד 25 דקות עד שהקפה הגיע לשולחן.כמובן שהקפה הגיע קר. במהלך המתנתנו הגיע מנהל הסניף (שאפילו לא טרח לציין את שמו) .שתחנו בפניו את טענותינו על השרות הלקוי עד מאוד .ובמקום להתייחס לטענותינו הסביר לנו שזהו יום שבת ואל לנו להתלונן על כך ובכלל יש לו חוסר בכח אדם . עשה רושם שתלונתנו נפלה על אוזניים אטומות שכן 5 דקות לאחר שעזב את שולחננו הוגש לנו חשבון מבלי שביקשנו זאת.דבר שרימז על כך שנוכחותנו אינה ריצוייה במקום .
בעת בדיקת החשבון שמנו לב כי נעשתה טעות בחישוב והוסף לחשבוננו סכום שאינו תואם את הזמנתנו , הסבנו את תשומת ליבה של מלצרית לטעות ולאחר דין ודברים הוחזרה לנו חשבונית ללא תוספות הנ"ל
למותר לציין שהגענו לסניף בעקבות שובר ארוחת בוקר זוגי שבת זוגתי קיבלה במתנה ליום ההולדת. החגיגה הפכה מאוד עצובה ופוגעת בשל היחס של סניף הרשת.
עלבון סוג הנזק :
החזר עלות הארוחה באותו יום והתנצלות מנהלת הרשת. פתרון נדרש :

קפה קפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה