פרטי התלונה

תלונות קפה קפה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מצד המלצר ללקוחה בצורה לא מכבדת ליד כל אורחי המסעדה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני וחברותיי התארחנו ביום שלישי 10.8 בבית הקפה "קפה קפה" בקרית גת, ישבנו והזמנו לאכול והחשבון יצא 116 ש"ח. כל אחת במדיוק שמה במזומן 45 ש"ח +עוד שקלים בודדים שכל אחת שמה על מנת להגדיל את הטיפ. הנחנו את הכסף ויצאנו..אני חייבת לציין שאנחנו לקוחות קבועות של הבית קפה. למחרת שזה יום רביעי 11.8 אנוכי יוצאת שוב לבית קפה בערב עם חברה אחרת..בעודי נכנסת לקפה , המלצר שמילצר אותי ביום שלישי ניגש אליי, אני וחברתי עוד לא התיישבנו בכלל, הוא ניגש ואמר לי ליד כל האנשים שיושבים, "דרך אגב את לא שילמת את כל החשבון במלואו אתמול" , אני מסתכלת עליו ואני אומרת אין מצב שמנו את כל הכסף אולי נפל לכם שהחזקתם את התיקיה שבה שמים את הכסף, אבל אין מצב..והמלצר אומר לי ליד האנשים "לא שמתם את הכסף, החשבון לא שולם במלואו שום דבר לא נפל", אני קיבלתי שוק, בחיים לא דיברו אליי ככה בחיים לא היה מצב שחסר כסף בחשבון! יש דרך לומר דברים הוא כל לפנות אליי אחרי שכבר התיישבתי לומר לי בצד בשקט, שאתמול היה חסר כסף בחשבון אולי נפל ולא שמנו לב..אבל לומר את מה שהוא אמר ללקוח במסעדה ליד אנשים, ואפילו לא להתנצל אחרי זה! אני חויותי שירות משפיל, המנהל לא היה באותו יום, פנתי לסגן וקיבלתי הלם ממה שמתנהל שם, המלצר לא ניגש להתנצל בכלל עוד הוא ממשיך ומדבר עם מלצרים נוספים ומסביר להם את מה שקרה מנקודת מבטו כי הם ראו שניגשתי עצבנית לחפש את בעל המקום, כל ההתלחששויות מסביב פגעו בי כל כך..ועוד הם דוגלים במדיניות שלא מפריעים לעובדים במשמרת ושהם יפצו אותי בארוחה ..ואותי לא עניין הפיצויים בארוחה אותי עניין ההרגשה האישית שלי בתור לקוחה קבועה , בתור לקוחה שמפרגנת למקום כזה שמינימום עליהם לתת לי התנצלות ולומר למלצר איך לגשת איך להתנהג..אני מבחינתי לא נכנסת למקום הזה, אני פגועה מההתייחסות של המלצר ומההתנהלות של המקום, עוד לא התיישבתי וקיבלתי הערה כואבת על יד אנשים. והנזק הוא פגיעה רגשית מאוד חזקה..אף פעם לא חויתי שירות כזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצול מצד ההנהלה של קפה קפה בקרית גת, מצד המלצר, ודרך יצירתית לראות איך מפצים על העוגמת נפש שקרתה לי. פתרון נדרש :

קפה קפה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות "קפ שם ותפקיד:
מנהלת הסניף דברה עם הלקוחה והתנצלה. כמו כן משירות לקוחות דיברו עם הלקוחה, שמעו את תלונתה מהתחלה עד הסוף, ערכו בירור מקיף וחזרו אליה עם תשובות. תגובה:
הלקוחה עצמה התקשרה על מנת לעדכן שהעניין נסגר בכבוד מול הסניף. הלקוחה תפוצה ע"י הרשת על מנת שתוכל לחזור אלינו לחוויה מתקנת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה