פרטי התלונה

תלונות קפה קפה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומחיר מופקע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ה' באייר 10 תל אביב 62093 כתובת:
יורדי הסירה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות קבועים של הרשת ומספר פעמים רבים שהיינו בקפה קפה בת"א היה מקסים פרט לשתי פעמים אחרונות .
בפעםהאחרונה היינו ביום חמישי המקום כמעט היה ריק מאדם. חיכינו לתפריט למעלה מ10 דקות עד שניגש מלצר.הביא לנו תפריט ושאלנו אותו אם יש להם משקה בשם מקופלת הוא אמר שיש וזה רק לא מופיע בתפריט ואין בעיה. קיבלנו את ההזמנה רק לאחר 25 דקות וזה בזמן שהמקום לא היה עמוס כלל! ולתדהמתינו קיבלנו חלב עם מטבעות שוקולד של ילדים מחברה זולה ששאלנו את המלצר ענה שזה מה שיש. למה לא אמר לפני כן.... לא עשינו רעש....אח"כ שקיבלנו את החשבון הייתי המומה הזמנה של 2 כוסות קטנים עם חלב ומטבעות שוקולד זולות וקצפת 60 ש"ח מחיר מופקע לכל הדעות בשעה שמשקה חם הכי יקר שמופיע בתפריט הוא 18 ש"ח +5 ש"ח קצפת מקסימום 23 ש"ח אף פעם לא נתקלתי בכזה דבר באם הדבר לא יטופלואני אפנה למועצה לישראלית לצרכנות. בפעם הקודמת שהיינו שם הזמנו סלט ובתחתיתו היה חתיכה של חציל גדול לא מטוגן ישר מהגינה. הם אפילו לא התנצלו ולא אמרו דבר... בתור מנהלת שרות לקוחות של חברה גדולה שמבצעים אצלם אסיפות צוות או ערבי חברה מצפה ליחס הולם.
ועוגמת נפש מרובה סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קפה קפה שירות לקוחות

, תגובה:
אורית דרמר שם ותפקיד:
התלונה התקבלה במשרדי הרשת לבירור יסודי וטיפול מול כל הגורמים הלרוונטים לרבות הסניף תגובה:
התלונה טופלה מול הלקוחה לשביעות רצונה המלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה