פרטי התלונה

תלונות קפה קפה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוויה בלתי נשכחת-במסעדת "קפה קפה" נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סינמה סיטי ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לשטוח בפניכם את שקרה לי ולחברותיי בעת ביקור במסעדת הרשת "קפה קפה " בסינמה סיטי ראשון ב4/4/11 בשעות הערב.
אני וחברותיי רצינו לחגוג את חזרתה ארצה של חברה משותפת ובקשנו ממנה לבחור באיזו מסעדה תרצה לסעוד. היא בחרה במסעדת "קפה "קפה" ולמורת רוחן של שאר הנוכחות- שכן סניף זה ידוע לשמצה ברמת השירות הנמוכה - התיישבנו במקום. כבר מההתחלה היה ניכר שהמלצרית איננה ששה לתת שירות וכשפנתה אליי הצגתי בפניה שובר בר תוקף המקנה עבורי ארוחה אחת מלאה הכוללת המבורגר,סלט,טוגנים ושתייה במחצית מהמחיר המקורי. המלצרית בחנה השובר ואישרה אותו. לאחר המתנה ארוכה מאוד הגיעו המנות ללא דברים אלמנטאריים נלווים כגון רטבים לסלט/טוגנים ומפיות ובמנתי הסלט היה חסר.
לאחר שהסבתי זאת לתשומת לב המלצרית היא השיבה כי שינתה את המבצע לכזה שבו הסלט לא נכלל אך במחיר מופחת כי לדעתה זה יותר משתלם. למיותר לציין כי השינוי בוצע ללא ידיעתי והתייעצותי ובקשתי לדבר עם האחמ"ש. כשזה הגיע הסברתי את המקרה והוא החליט להזמין אותנו לקינוח כפיצוי. במעמד החשבון אחת הסועדות בשולחננו נתנה את כרטיס האשראי שלה למלצרית וביקשה לחייב את כל החשבון ואת תוספת השירות (טיפ) מהכרטיס שלה. אני וחברותיי לא הסכמנו שהיא תשלם עבור השולחן ולכן אספנו כסף מזומן מכולן והלכתי אחרי המלצרית לקופה ע"מ לבקש ממנה את האשראי בחזרה ולתת לה מזומן במקום.
להפתעתי הרבה המלצרית סירבה להחזיר לי את כרטיס האשראי בטענה שהטיפ טרם שולם. השבתי למלצרית שההחלטה מאיזה אמצעי תשלום ובאיזה גובה יינתן הטיפ היא נחלת הלקוח בלבד וחזרתי בשנית על בקשתי לקבל הכרטיס.המלצרית אמרה שאיננה מוכנה להחזיר הכרטיס לפני שהיא תחייב אותו ב 10% טיפ. בעוד שהמלצרית מתעמתת איתי, הגיע מלצר נוסף והחל להרים את קולו לכדי צעקות בצורה מביכה ומבישה ביותר לנגד שאר הסועדים וחברותיי שאעזוב את "עמדת המלצרים".
מזועזעת ומבוהלת חזרתי לשולחן והמלצרית- בעזות מצח בלתי נלאית - המשיכה לדרוש את הטיפ! השארנו סכום כסף מסוים כטיפ ועזבנו את המקום.

אין מילים בפי לתאר את החוויה הנוראית שעברנו בביקור במסעדה. מה שהתחיל כיום מוצלח ומהנה הסתיים בתחושת כעס גדולה ועלבון. הנני בטוחה שלא אחזור לפקוד את מקום זה לעולם וכך אמליץ לכל מכריי.

קפה קפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה