שירות וניהול גרוע של מנהל המקום |
נושא התלונה: |
יום שלישי 26 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מצדה 2 בכניסה לקאנטרי, אריאל |
כתובת: |
אריאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגענו למסעדה והיא היתה עמוסה מאוד. היה שולחן אחד ריק לזוג בחוץ ליד שולחן של בנות צעירות שחגוגו ברעש. ביקשנו מהמלצרית להעביר את השולחן למפלס התחתון של המרפסת ששם היה יותר נעים ושקט. המלצרית העבירה את השולחן לאחר שווידאה עם המנהלת משמרת שזה בסדר. כשבאנו להזמין, שמענו את המנהלת משמרת צועקת על המלצרית בנכוחותינו שזה לא בסדר איפה שהיא שמה אותנו וא"א לשים את השולחן במפלס התחתון. היא ביקשה להקים אותנו ממקומינו. קמנו לצאת מהמסעדה ובדיוק בעל המסעדה נכנס ושאל מקה קורה והושיב אותנו חזרה. לאחר מכן הזמנו מנה ראשונה וגם את העיקרית. המלצרית שאלה אם זה מנה ראשונה ואישרתי שאח"כ אנחנו רוצים את המנה העיקרית. המנה הראשונה ולאחר דקות ספורות הגיעה המנה העיקרית (ע"י מלצרית אחרת). ביקשתי מהמלצרית להחזיר את המנה פנימה עד שנסיים את המנה העיקרית. היא סירבה ואמרה שהמטבח עמוס וא"א. התעקשתי איתה והיא החזירה את המנות. למנה העיקרית הזמנתי קנלוני ממולא, במנה היא 2 איטריות, אכלתי רק אחת ואת השניה ביקשתי שיארזו לי- קיבלתי איטריה מרוסקת להפליא, בלי הרוטב ולא הצלחתי להבין איך אפשר כ"כ להתעלל באיטריה מסכנה! בדרך יציאה פגשתי את בעל המקום ותיארתי לו את מה שקרה. התגובה היתה: כעסתי שהקימו אותכם וגם שהגישו לכם את המנות ביחד. הראתי לו את האריזה ושאלתי איך הוא מנהל מקום כזה?! הוא אמר בתגובה חבל שלא אמרת לי קודם, הייתי מפצה אותכם.. אבל הוא ידע לאורך כל הדרך מה קורה- כי הוא הסתובב כל הזמן כמו טווס בין כולם ולא טרח אפילו לשאול אם אנחנו בסדר לאחר כל הבאלגן! בנוסף הוא אמר בעצמו שהוא כעס על הצוות, אז איפה ההיתיחסות והכבוד לזוג שבא בסך הכל לבלות?!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|