פרטי התלונה

תלונות קפה קפה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מגעיל ומשפיל לאנשי קבע בסניף דרך השלום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ה' באייר 10 תל אביב 62093 כתובת:
דרך השלום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתור איש קבע, קיבלתי לפני כמספר שבועות את כרטיס "חבר מסעדות".
אתמול בצהריים הגעתי יחד עם שישה אנשי קבע נוספים לארוחת צהריים.
בתחילת הארוחה שאלנו האם ניתן להשתמש בכרטיס "חבר מסעדות" עבור ארוחה עסקית, מכיוון שלא ידענו האם מדובר בכפל מבצעים. שתי מלצריות שונות הסבירות לנו שאין שום בעיה להשתמש בכרטיס עבור ארוחה עסקית. כדי לוודא הראינו להן את הכרטיס והן אמרו שזה בסדר.
בסיום הארוחה, כשניסינו לשלם באמצעות הכרטיס, חזר אלינו המלצר ואמר שאי אפשר לשלם באמצעות הכרטיס עבור ארוחה עסקית. הסברנו כי בתחילת הארוחה הסבירו לנו אחרת וכי הסתמכנו על המחיר הצפוי (לאחר ההנחה) בבחירת המנות ושלמעשה בסיום הארוחה הם מודיעים לנו שהמנות יעלו לנו יותר מכפי שתכננו. המלצר הלך לברר, חזר והסביר שאין מה לעשות. המלצר ניסה לשכנע אותנו שאם יבטלו את העסקית הדבר עדיין יצא לנו משתלם עם ההנחה של "חבר". הסברנו שזה לא בסדר, וביקשנו לדבר עם מנהל הסניף.

לאחר מספר רגעים הגיע אל השולחן שלנו מנהל הסניף, כועס, הרים עלינו את הקול ודיבר אלינו בחוצפה, עוד לפני שהסברנו לו את המצב. המשפט הראשון שאמר לעברנו היה "תקשיבו לי הקומבינות עם הכרטיסים האלה מפסיקות". מופתעים מהיחס כאילו אנחנו מנסים לרמות את המסעדה, הסברנו שהמלצריות הסבירו לנו שכן ניתן להשתמש בכרטיס. תשובתו הייתה "אז מה אתם רוצים שאני אעשה, אוריד את זה מהמשכורת שלהן?". כמובן שהסברנו שבסה"כ ביקשנו לשלם את המחיר שהובטח לנו בתחילת הארוחה. הוא טען שבאתר "חבר" כתוב שאין כפל מבצעים. הסברנו שהכרטיס חדש ולא היינו בטוחים, לכן שאלנו על כך את המלצריות עוד לפני שהזמנו. מנהל הסניף הטיח לעברנו בכעס "תקשיבו לי טוב, יש לכם שתי אפשרויות: או שתשלמו על העסקיות בלי הכרטיס, או שנבטל את העסקיות ותשלמו עם הכרטיס". כשאמרנו לו שהוא מדבר אלינו בחוצפה ושאם זה היחס במסעדה לא נבוא לאכול כאן יותר תשובתו הייתה שמצידו לא נבוא יותר. לאחר שביטלו את העסקיות לא הוצג לנו החשבון המעודכן והחיוב בכרטיסים בוצע לא כפי שביקשנו.

מעולם לא קיבלתי במסעדה יחס כה מגעיל, חצוף ומשפיל. הגענו למסעדה כדי ליהנות מארוחת צהריים תוך שימוש בכרטיס ההנחות החדש של "חבר". במקום, קיבלנו יחס משפיל בו מנהל הסניף מרים עלינו את קולו בפני שאר המסעדה והמלצרים העוברים, ומדבר אלינו כאילו ניסינו לרמות את המסעדה.
לגבי טענתו שכתוב באתר של "חבר" כי לא ניתן להשתמש בכרטיס עבור עסקיות, מבדיקה באתר של "חבר" ההסבר המופיע שם לגבי עסקיות: "לא ניתן להשתמש בכרטיס לתשלום עבור ארוחות עסקיות, אלא אם נקבע אחרת לגבי בית העסק הספציפי". לכן, מדובר בשאלה לגיטימית לחלוטין האם במסעדה זו ניתן לשלם באמצעות הכרטיס על ארוחה עסקית. לאחר שנענינו, על ידי שתי מלצריות שונות. כי הדבר אפשרי, עוד בטרם הזמנו, היינו בטוחים כי אין בעיה בכך.

זוהי בושה שזהו היחס שמקבלים לקוחות, ואנשי קבע בפרט, במסעדה. חבל שבמקום לאפשר לאנשי קבע להנות מההנחות החדשות ברשת, "זכינו" במקום בכזו השפלה, גסות רוח ויחס כאל "גנבים".

אודה לטיפולכם,
קובי
מס' טלפון - 057-8138650
עוגמת נפש, עלבון וכספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

קפה קפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה