פרטי התלונה

תלונות קפה קפה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סילוק לקוחות ממסעדה ע"י אחראית משמרת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בהרצליה פתוח במרינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום הבחירות הגענו אני ו3 ילדיי הקטנים והוריי המבוגרים אל בית הקפה "קפה קפה" בהרצליה פתוח במרינה בסביבות השעה 16:00, התיישבנו וקבלה אותנו מלצרית שהושיבה אותנו ואפילו ארגנה לבתי הקטנה כסא מיוחד לילדים, לאחר 10 דק' הגיעה אחראית המשמרת ואמרה לנו בקול רם ובעצבים לעזוב את המסעדה מכיוון שנכנסנו דרך כניסה אחרת ובחוץ ממתינים אנשים לפנינו. רציתי להתלונן על הדרך שבה דיברה אלינו אחראית המשמרת, בצורה מאוד מביישת ליד כל סועדי המסעדה,אני ומשפחתי יצאנו מהמקום עם עוגמת נפש!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
מה שצריך מבחינת החוק! פתרון נדרש :

קפה קפה שירות לקוחות

, תגובה:
נטע לוי - מנהלת תחום איכות השירות, קפהקפה שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה על פנייתכם. צר לי על המקרה.
רשת "קפהקפה" עושה את מירב המאמצים לשפר את איכות השירות בסניפיה ולכן אנו לוקחים בתשומת לב רבה כל פניה.
הרשת הנה גוף הפועל באמצעות זכיינים המהווים יישות משפטית עצמאית ונפרדת מהרשת ואשר אחראית באופן בלעדי על המתרחש בסניף.
יחד עם זאת, הפניה הועברה לגורמים האחראיים, למנהל האזור ולסמנכ"ל השירות, הנושא נבדק מול הזכיין ומנהל הסניף.

תגובה:
מנהל הסניף שוחח עם הגב' אדווארד טובי, התנצל בפניה על המקרה המצער.
הוסבר לה כי מקרה זה אינו מייצג את הסניף כלל. אחראית המשמרת מצטרפת להתנצלות זו.
הלקוחה הוזמנה ל- 2 ארוחות כחוויה מתקנת + כרטיס מועדון חברים המקנה 3 כוסות קפה, הטבת יום הולדת, הנחה קבועה וצבירת כוסות קפה - כוס עשירית מתנה.
בברכה,
נטע לוי,
מנהלת תחום איכות השירות, קפהקפה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה