שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על חברת פמי פרימיום שירותי דרך.
היום נתקעתי עם הרכב עם פנצ'ר בגלגל.
הזמנתי את פמי פרימיום שירותי הדרך מטעם חברת הביטוח, הם מסרו שתוך שעתיים יגיע החילוץ. ביקשתי לדעת מתי בדיוק הוא אמור להגיע, כדי שאוכל ללכת ולחזור, אמרו לי שברגע שידעו מי אמור להגיע יעדכנו אותי.
מיותר לציין שאף אחד לא חזר אליי, ובנסיון ליצור עימם קשר טלפוני - נשארתי בהמתנה על הקו כחצי שעה ללא מענה , עד שנאלצתי לנתק את השיחה- אפילו פנייה של חברת הביטוח שלי להנהלה לא עזרה , ואף אחד לא יצר עימי קשר.
חברה גרועה, שירות מתחת לכל ביקורת, בפעם הבאה אדאג לוודא שהם לא חלק מאלה שאמורים לתת לי שירות בעת צרה.
חבל שכך.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|