פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ורשלני בנזילה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏פברואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בפברואר 2016 דיווחנו למוקד התיקונים של פמי, אצלם עשינו ביטוח דירה, לדווח על נזילה. זה הדיווח השלישי על נזילה באותה צנרת. הגיע אינסטלטור שכבר הגיע בעבר, ומאז אינו עובד עמם לטענתם, וסירב להשתמש בציוד מיוחד לאיתור הנזילה. הוא שבר קירות, סגר צינור והלך. כששב לאחר שבועיים התעקשנו שהנזילה לא תוקנה כראוי. לאחר התעקשות מצידינו בדק ואכן הצינור עדיין נזל. הוא סירב להחליף ורק סובב מברג והלך. אחרי מס' שבועות, לאחר פניות חוזרות למוקד שלא נענו, נשלח איש מקצוע אחר לסגור את החור בקיר. האדם סירב בטענה שהעבודה שבוצעה לפניו אינה טובה וכי בכלל שלחו אותו לתקן משהו אחר.התעקשנו על מפקח שלבסוף הגיע ולא עשה דבר. לאחר שבועות רבים של טלפונים שלא נענו ושל אנשי מקצוע שהמוקד קבע ולא הגיעו ללא עדכון, לבסוף סגרו את החור בקיר, ללא בדיקה שאין נזילות. מאז שוב התקשרנו פעמים רבות כדי שיבואו לצבוע את הקיר. לבסוף שלחו אדם שאיחר מעל 3 שעות וטען כי הוא צובע רק בלבן. הקירות, לאחר למעלה מ3 חודשים, עדיין אינם צבועים, חלקם שבורים, ופמי לא עונים במוקד ולא חוזרים אלינו לתיאום. אנו מבקשים פיצוי כספי על הנזקים החוזרים ובדיקת מפקח בכיר, עם ציוד לאיתור נזילות, וכן תיקון הקיר והשבתו למצבו המקורי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על הנזקים החוזרים ובדיקת מפקח בכיר, עם ציוד לאיתור נזילות, וכן תיקון הקיר והשבתו למצבו המקורי. פתרון נדרש :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה