פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזל כספי אצל פנסיונרית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
המשביר 1 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
פמי פרימיופ שלחו "איש מקצוע " שלהם לבדוק האם יש נזילות בבית ואיפה.
בתאריך 15.9.2016 הגיעה העובד שלהם, עשה סיבוב בבית.
ללא שום מכשירים ללא שום ציוד, עשה בדיקה ויזואלית בלבד.
אחר כך לקח מסטיק אקרילי ומילא בו את כל הצינור ביוב שמאחורי האסלה וגם קצת בתוך אביק האמבטיה.
והמחיר...
1000 ש"ח שהוא רצה במזומן בלבד.
הפנסיונרית הייתה צריכה ללכת לבנק ולמשוך כסף ,בזמן שה"מומחה של החברה" יושב וצוחק עליה.
לאחר הרבה מיילים ושיחות עם חברת פמי פרימיום, הם אמרו שישלחו עוד פעם איש מקצוע וכמו כן שיבדוק את עבודת קודמו בדירה.
לאחר אין ספור עיכובים מצד החברה ושינוי תאריכי הגעת ה"מומחה" השני , נקבע תאריך 26.10.2016 בו הוא יגיע. בין 13:00 ל 15:00.
לאחר המתנה של כל היום כמובן שאף אחד לא הגיע, אך ה"מומחה" השני שהיה אמור להגיע התקשר בשעה 18:00 ושאל מה הבעיות בדירה?!!?
כמובן שהפנסיונרית לא יכלה לענות לו.
מאז לא שומעים מהם כלום...
עוגמת נפש, עלבון,בזבוז זמן סוג הנזק :
החזר מלא של הכסף כולל התנצלות ופיצוי כספי על עוגמת נפש ובזבוז זמן. פתרון נדרש :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה